Pedersen2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann. Når min kjære mor mottar en MMS på sin T68i, kommer det opp at hun må inn på www.mms.netcom.no og lese den der, jeg har konfigurert alt av wap,gprs,mms osv men det kommer uansett. Hun har Telenor abb. Når min mors venninde prøver å sende samme MMS`n til min P900 så funker det, jeg har Netcom. Hva kan være galt ? Noe med Telenor ? Var og hørte på Telehuset, der sa de at Telenor hadde hatt noen problemer siden 23des. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann. Når min kjære mor mottar en MMS på sin T68i, kommer det opp at hun må inn på www.mms.netcom.no og lese den der, jeg har konfigurert alt av wap,gprs,mms osv men det kommer uansett. Hun har Telenor abb. Når min mors venninde prøver å sende samme MMS`n til min P900 så funker det, jeg har Netcom. Hva kan være galt ? Noe med Telenor ?Var og hørte på Telehuset, der sa de at Telenor hadde hatt noen problemer siden 23des. Det er da VELDIG rart at hun må inn på netcom.no når hun har telenor da! Da må du også få inntsillingene på telenor.no--- Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Har ikke opplevd det problemet på en stund, fikk det noen ganger før. Oftest er det innstillingene som er problemet. Det beste, synes jeg, er å skrive inn manuelt. *edit: beste=sikreste Endret 30. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ja, det jeg også syns er rart at hun må inn på Netcom... MMS har funket før, men nå nekter den. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er da VELDIG rart at hun må inn på netcom.no når hun har telenor da! Ikke nødvendigvis. Det kan jo hende at den som sendte mmsen sendte fra et NetCom abbonement og da lagres det trolig på NetComs filserver og ikke Telenor sin. Uansett vil jeg anbefale å konfigure manuelt, det er det sikreste. Det er enkelt også. Bare besøk hjemmesiden til teleoperatøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå