iR' BR34K Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Det er ein jungel av VR-produkt der ute, og det er ikkje enkelt å vite kva ein skal gå for. SAMLETEST: VR-briller til Half-Life: Alyx Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Oj dette blir dyrt for ett spill du... 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 1 hour ago, bubba477 said: Oj dette blir dyrt for ett spill du... Nei. Kjøper du VR for kun et spill så har du misforstått litt. Half Life Alyx er derimot et bra incentiv for å kjøpe VR og dermed få tilgang til alle de andre gode spillene og muligheter teknologien gir. Og i disse tider når vi uansett må sitte mye innendørs så er VR en glimrende distraksjon og gir muligheten til å være sosial på en måte ingen annen teknologi kan komme i nærheten av: https://www.roadtovr.com/10-apps-hang-friends-vr/ Slik sett får du enormt mye igjen for pengene. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 1 hour ago, bubba477 said: Oj dette blir dyrt for ett spill du... Jeg brukte vel 4500kr på en ps3 for å spille RDR1 så brukte jeg det samme flere år senere på ps4 for RDR2. Det er ca. Samme pris som Oculus. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 bubba477 skrev (1 time siden): Oj dette blir dyrt for ett spill du... 2.000 kroner for noe du kommer til å bruke til mer enn dette ene spillet? Skal vi si det ble dyrt for CS for du måtte kjøpe siste tastatur fra Corsair og to stk rtx titan? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Oculus Quest og Oculus Link ligger her klart... Og Half-Life: Alyx er pre-loadet. My body is ready! 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Hvis man vil ha tak i Valve Index så anbefaler jeg å kontakte en Svenske. De kan bestille den for deg og ta den med over grensa. Det er helt klart verdt det om du har muligheten. Definitivt det beste VR settet på markedet. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Bør vel strengt tatt ikke handle elektronikk nå i det hele tatt, følger med på nettbutikkene og alle har skrudd opp prisene sine med over 20% for et par dager siden. ??? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Venter fortsatt på Valve Index. Shipping 3-5 weeks nå :/ Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) CaZpeR skrev (13 timer siden): Oculus Quest og Oculus Link ligger her klart... Og Half-Life: Alyx er pre-loadet. My body is ready! Hei, hvilken kabel kjøpte du? Endret 23. mars 2020 av Woods Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Woods skrev (44 minutter siden): Hei, hvilken kabel kjøpte du? Oculus Link. Den originale fra Oculus på 16fot/5meter Kikket på Anker og Partylink som flere nevner. Anker var bare 3 meter og PartyLink-kabelen klarer ikke å lade headsettet mens man bruker det. Derfor gikk jeg for originale da dette er en hybridkabel med både optisk for data og en kobberdel for lading. (Kjøpte den fra Amazon for veiledende pris på USD79) Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 CaZpeR skrev (6 timer siden): Oculus Link. Den originale fra Oculus på 16fot/5meter Kikket på Anker og Partylink som flere nevner. Anker var bare 3 meter og PartyLink-kabelen klarer ikke å lade headsettet mens man bruker det. Derfor gikk jeg for originale da dette er en hybridkabel med både optisk for data og en kobberdel for lading. (Kjøpte den fra Amazon for veiledende pris på USD79) Jeg har sett det samme, men så at Oculus var utsolgt (ikke tilgjengelig her til lands). Tenkte derfor du muligens hadde funnet et godt alternativ her til lands. Da får jeg bestille fra Amazon selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Haha, steam forumet for Alyx er briljant, hver tredje tråd er noen som skriker fordi det er bare er VR og ikke vanlig mus og tastatur spill. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Haha, steam forumet for Alyx er briljant, hver tredje tråd er noen som skriker fordi det er bare er VR og ikke vanlig mus og tastatur spill. Skikkelig "crowd pleaser" ja ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) Woods skrev (27 minutter siden): Jeg har sett det samme, men så at Oculus var utsolgt (ikke tilgjengelig her til lands). Tenkte derfor du muligens hadde funnet et godt alternativ her til lands. Da får jeg bestille fra Amazon selv. Til info er Amazon tom de også. Kun andre selgere på Amazon som selger for USD189 nå. Så blir betydelig dyr kabel sammenliknet med da Amazon solgte de for USD79. Dette var artikkelen jeg kjøpte, men da som sagt fra Amazon selv. Noe de ikke tilbyr lengre da de er tom:https://www.amazon.com/gp/product/B081SHD773/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&th=1 Ser og noen selger den på eBay for USD124 uten frakt+toll. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller forsøkt å skaffet PartyLink-kabelen på 16fot/5meter (koster rundt USD30-40) og heller brukt en powerbank eller bare tatt ladepauser når batteriet trenger strøm. Og heller kjøpe Link-kabelen når Oculus har den på lager (da får du fri frakt og slipper toll). Endret 23. mars 2020 av CaZpeR Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 23 minutes ago, Gunfreak said: Haha, steam forumet for Alyx er briljant, hver tredje tråd er noen som skriker fordi det er bare er VR og ikke vanlig mus og tastatur spill. Er det noen som fortsatt orker å lese steam forum? Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 22 hours ago, Iki said: 2.000 kroner for noe du kommer til å bruke til mer enn dette ene spillet? Skal vi si det ble dyrt for CS for du måtte kjøpe siste tastatur fra Corsair og to stk rtx titan? Gratulerer med tidenes dårligste sammenligning. Hvor får du det fra at man må ha 2 stk rtx titan til CS? Eller nytt tastatur for den sakens skyld? 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Rotekoppp skrev (2 timer siden): Gratulerer med tidenes dårligste sammenligning. Hvor får du det fra at man må ha 2 stk rtx titan til CS? Eller nytt tastatur for den sakens skyld? Så det ble for vanskelig for deg? Du må ha en PC for å spille et PC spill, men man legger ikke kostnadene av pc'en til når man snakker om hvor mye det spillet koster. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Iki skrev (5 timer siden): Så det ble for vanskelig for deg? Du må ha en PC for å spille et PC spill, men man legger ikke kostnadene av pc'en til når man snakker om hvor mye det spillet koster. Tror ikke det ble så vanskelig for han, men man trenger ikke 2 rtx titan til å spille CS. Tror andre keyboards enn det siste fra corsair også er kompatible om jeg husker riktig. Platformen PC, som forøvrig ikke er synonymt med 2x rtx titans, har også en del mer spill og utvalg enn VR. Men hva vet vel jeg. Og du vet ikke om han kommer til å bruke det til mer enn kun det ene spillet. Om det er (noe han hentyder) kun brukt for half life alyx, så er det unektelig et veldig dyrt spill. Prøv mindre spydige kommentarer nestegang, det kommer man lenger med. 3 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Paulex skrev (7 timer siden): Tror ikke det ble så vanskelig for han, men man trenger ikke 2 rtx titan til å spille CS. Tror andre keyboards enn det siste fra corsair også er kompatible om jeg husker riktig. Platformen PC, som forøvrig ikke er synonymt med 2x rtx titans, har også en del mer spill og utvalg enn VR. Men hva vet vel jeg. Og du vet ikke om han kommer til å bruke det til mer enn kun det ene spillet. Om det er (noe han hentyder) kun brukt for half life alyx, så er det unektelig et veldig dyrt spill. Prøv mindre spydige kommentarer nestegang, det kommer man lenger med. Man trenger heller ikke nyeste og beste vr headsett for å spille alyx, man kan klare seg med å kjøpe noe brukt. Ellers så gir det fortsatt like mye mening. Om en person bygger en PC kun for å spille et enkelt PC spill, så tar de fortsatt ikke å snakker om den når de sier hva spillet koster. Du har vel ikke opplevd at en butikk skriver prisen for spillet med kostnadene for minimum spec PC? De skriver prisen for spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå