NTB - digi Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Mobilsporing viste at vi reduserte reisingen vår med 60–65 prosent etter regjeringens tiltak Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Eg vil tru at det er for det meste reising til/frå jobb som ble redusert. Mange med hjemmekontor, noen er permitert. Ut i frå artikler og bilder frå Oslo/Bergen, så lever folk som vanlig uten å tenkje på andre. Andres liv betyr ingenting så fremt ein får ta utepils/stå på ski. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 "Det er data fra basestasjonene som analyseres for å se nordmenns bevegelsesmønster, og som Telenor og blant annet Telia nå deler med myndighetene." Storebror ser deg... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Skrem vettet ut av folk med Corona, og folk frivillig gir fra seg sine rettigheter til et privatliv. Sporing av folk sine mobiltelefoner er ikke noe myndighetene plutselig fant på nå Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Det er ikke sporing av enkeltpersoner det er snakk om her 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Selvsagt er det sporing av enkelt personer. For å ha en vellykket sporing må det brukes en unik id i forbindelse med sporingen. Da er det bare spørsmål om sammenkobling av datasett før man vet hvilken person det er. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Problem - Reaction - Solution 1 Lenke til kommentar
5YN6PQB1 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Rart ingen har ropt GDPR enda 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) Utifra andre artikler jeg har lest rundt dette er at Telenor og Telia deler infoen med kommunen , men de får bare info hvor mange som er i den og den sonen og kan sende sms / varsel til de men de har ingen anelse om hvem folk er for den infoen blir ikke delt fra Telenor eller Telia. fra artikkelen jeg har lest : https://www.tv2.no/nyheter/11319277/ Endret 22. mars 2020 av Datafriken Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Operatørene har jo bedrevet sporing hele veien fra krybben til nå. Forskjellen nå er at myndighetene får tilgang til i formasjonen i detalj Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg har ikke trappet ned på reising, jeg er mer ute på nå enn vanlig ? Lenke til kommentar
galasb Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Stopp FNs teknokratiske overvåkings og kontrollsamfunn som våre politikere innfører i dag. FNs agenda 30 er avviklingen av demokrtiane i vesten og innføringen av et overvåkingsdiktatur. Si nei til dette ved å ikke stemme på et globlalistnasist parti ved neste valg. Globalistnasistene er AP, SP, FRP, H, V, MDG KRF. Stem på demokrati ved å stamme et lite parti som vil bevare folkestyre og frihet. Lenke til kommentar
Surge Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Skulle ikke du vært på resett eller andre realitetsresistente sider?!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå