Lautsprecher Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nero 6 "nekter " og bruke overburn. Jeg har følgt oppskriften hos nero.com men den kommer fortsatt med melding rett fø den skal til å brenne om at det ikke er nok plass på cd-r'en. Hva erfeil ? Hva har jeg oversett? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ingen som vet? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må man ikke ha en brenner som støtter så, så mye overbrenning, for da må iallfall din støtte dette. Vet ikke om man må også ha plater som søtter dette også, husker å ha lest det her en plass! Har ikke så mye peil sjøl, fordi jeg ikke har vært i den striden at jeg trenger å brenne litt ekstra på ei plate. Men du finner sikkert ut av dette Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er viktig at du ikke putter mer inn på cden enn d du tillater som overburn... om du tillater f.eks. 90min overburn (ikke å anbefale) så kan du ikke putte 91min musikk på platen... det vil ikke gå! Å bare for å nevne det, der du velger om du vil aktivere overburn, der velger du og hvor mye som skal kunne overbrennes! -Stian Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 You MUST burn in Disc-At-Once or Disc-At-Once 96 write mode or you can not Overburn. The mutlisession mode is not possible, if you want to burn such CDs. Hvilken brenner har du forresten? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Har Lite-on LTR-40125S, og har brent overburn i Nero 5 uten prob. cd-r'ene støtter overburn siden det er 90 min. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 You MUST burn in Disc-At-Once or Disc-At-Once 96 write mode or you can not Overburn. The mutlisession mode is not possible, if you want to burn such CDs. Ifølge dette høres det ut som om "overnurn" bare funker når man kopierer en annen cd. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) You MUST burn in Disc-At-Once or Disc-At-Once 96 write mode or you can not Overburn. The mutlisession mode is not possible, if you want to burn such CDs. Ifølge dette høres det ut som om "overnurn" bare funker når man kopierer en annen cd. NIKS! Det (skal) funke® UANSETT Endret 30. desember 2003 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Har nå flasha til siste(tror jeg, fant ikke annen) firmware uten at det hjalp. ingen som har noen glupe innspill? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Men man kan vel ikke brenne "Disc-at-Once" når man brenner fra harddisk. Kan man? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 hehe føler meng litt dum nå Det går jo ikke og brenne over 1 GB på en 800 MB cd Glemte og fjerne noen unødvendige filer fra det jeg skulle brenne Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Men man kan vel ikke brenne "Disc-at-Once" når man brenner fra harddisk. Kan man? Joda, gjorde det nettopp Lenke til kommentar
snole Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg bare pastet det som stod i guiden til Nero. Jeg kan brenne DAO fra HD, men får ikke full spiker da. Hvis jeg brenner TAO, så blir det full spiker. (40x). Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg bare pastet det som stod i guiden til Nero.Jeg kan brenne DAO fra HD, men får ikke full spiker da. Hvis jeg brenner TAO, så blir det full spiker. (40x). Full spiker? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg bare pastet det som stod i guiden til Nero.Jeg kan brenne DAO fra HD, men får ikke full spiker da. Hvis jeg brenner TAO, så blir det full spiker. (40x). Full spiker? "Full Spiker" er på en måte en sleng for "Maks","Maks Fart","Full fart" eller noe slikt. Tenke på bil, "han hadde full spiker". betydninga var at han ga det som var å gi av gass på bilen!! Noe slikt i denne "duren". Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ahh, selvfølgelig. dumme meg Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Okej, uten å ha noen spesielle skills på overbrenning av cd'er, så mener jeg å huske å ha lest (i overburn-guiden til HW.no) t når du får opp den feilmeldinga, så skal du bare vente litt, før du får en ny boks hvor du kan velge å fortsette overbrenningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå