Ludvig86 Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Heisann! Jeg er ute etter en "dings" som gjør at jeg kan koble sammen 2 eksterne skjermer på en 2012 Macbook Pro. Noen som vet hva jeg trenger? Jeg finner bare en port til å koble én ekstern skjerm. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Tror ikke du kan det, da maskina i seg selv ikke støtter flere eksterne skjermer (med mindre du har en Retina MacBook Pro fra 2012).https://support.apple.com/kb/SP649?locale=en_US Evt. må du bruke en skjerm som bruker USB i tilfelle. Det vil ikke fungere bra. Mulig det finnes en Thunderbolt 1-dock som støtter flere skjermer, men fant ingenting så ved et kjapt søk. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 3. april 2020 Forfatter Del Skrevet 3. april 2020 Takk for innspill! Jeg kom til at jeg bare bruker skjermen på Macbook`en i tillegg til en ekstern skjerm. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Jeg har en 15" macbook pro, med 4 usb-c porter. Jeg pleier ikke å koble til mange samtidig siden jeg ikke har det behovet, men det er folk på jobben som bruker 2 eksterne skjermer + skjermen på mac'en i tillegg samtidig som sitt faste oppsett. Jeg bruker som regel 3 forskjellige måter å koble til ekstern skjerm : - Den enkleste og den som fungerer best for meg og de på jobben er skjermer som har støtte for lading via usb-c. Da kobler man bare en usb-c kabel fra skjerm og rett i mac'en. Da fungerer bare alt og man får ladet samtidig - Den jeg synes fungerer nest best er usb-c -> display port kabel. Fungerer like enkelt som med usb-c men man får ikke lading - Det som jeg bruker akkurat nå er en dock med hdmi port. Kan bruke flere av disse samtidig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå