iR' BR34K Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Svenske Xtrfy har laga eit produkt som har gått litt under radaren, men som verkeleg ikkje burde ha gjort det. TEST: Xtrfy M4 RGB Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Ser da veldig ut som en glorious model D. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 Ganske lik Model D òg, ja. Me kjem med test av den snart. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Om det ikke samlet seg nok dritt i tastaturet så kommer de altså med en løsning for mus også. Venter til det blir lansert mus med pleksiglass sidepanel, slik at RGB (som virkelig har tatt min gaming til nye høyder) kan få utspille seg i all sin prakt. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg savner så informasjon om størrelsen på musen. Høyde, lengde, bredde + bredde ved tommelknappene. Spesielt det siste. Jeg har ganske store hender, og flere mus har bare måttet gå i retur pga. bredden oppgitt på sitt bredeste / i underkant har ikke vært i nærheten av bredden ved tommelknappene, hvor hele konstruksjonen har smalet inn og gjort at jeg har måtte holde i nærmest et konstant klypegrep. Du vet musen er ubehagelig å bruke når lillefingeren begynner å få ufrivillige krampetrekninger pga. musegrepet, f.eks. som etter knappe 2 timers bruk med en Razer Diamondback Chroma. Jeg har pr. nå en Steelseries Sensei 310 og selv den kunne gjerne vært ~5 mm bredere. Er desverre blitt vant til knapper på høyresiden også. Herlig å kunne bedrive internettsurfing eller f.eks. Excel navigering med Page Up / Page Down på musen. Hadde før det en Razer Diamondback Acid Green før den ble i minste laget. Er på jakt etter den "perfekte" musen i disse tider. Men har sålangt ikke funnet den. 8 knapper, 7 cm bred eller mer (6,5 cm eller mer ved tommelknappene) og i hvit. Prisen er det samme. "Corsair Gaming M55 RGB Pro Mus Hvit" er den nærmeste sålangt - med mindre Steelseries Sensei 310 faktisk er å få tak i hvit og ikke bare er en Aliexpress special jukseutgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå