Dubious Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Jeg har hatt hodepine i flere dager, er jeg da smittet? Er nok mange personer som tror de er smittet bare for de er litt syke, men uten test så skal du ikke inn i statistikken, og skal da heller ikke komme med egne erfaringer fra hvordan det er å være smittet, når du sikkert ikke var smittet Endret 20. mars 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Dubious skrev (16 minutter siden): Jeg har hatt hodepine i flere dager, er jeg da smittet? Er nok mange personer som tror de er smittet bare for de er litt syke, men uten test så skal du ikke inn i statistikken, og skal da heller ikke komme med egne erfaringer fra hvordan det er å være smittet, når du sikkert ikke var smittet Har du vært i kontakt med noen som er smittet kan du gå ut ifra at du selv har blitt det, når de riktige symptomene kommer. Det er svært smittefarlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Hvordan går det nå da, @Dubious? Blitt bedre? Generelt så bør alle som mistenker smitte; 1) holde seg inne 2) registrere seg her: https://helsenorge.no/koronavirus/koronasmitte Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Denne har blitt splittet ut av en annen tråd, da det var ment som svar til noen andre hypokondere Jeg har ikke hodepine lengre Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Aha! Ikke godt å vite når moderatorene ikke legger ved kontekst eller en notis Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Hehe... Opplevde det samme. Ble forkjølet 11. mars, sår hals og noe hosting. Ble gradvis bedre. Onsdagskveld 18. mars kom en kraftig hodepine og ble slapp, hadde lite energi. Våknet natt til 19. mars, fortsatt samme. Holdt meg hjemme både 19 og 20. mars. Vondt i hode og slapphet. Halsen begynte å bli vond igjen fredag 20. mars. Var sikker på at jeg hadde covid19, men ble bra på lørdag og er helt frisk i dag så jeg tviler på at det var covid19. Men man blir litt skeptisk/"hypokonder" når man leser hvordan folk opplever sykdommen og har samme symptomer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå