RaymondK Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Har veldig lyst å kjøpe meg macbook og Iphone. Tenkte å ta det på bedriften, men da er jo som kjent reklamasjons og garantitiden kraftig innskrenket. Ser at eplehuset tilbyr Apple care som forlenger garantitiden til 3 år for 3300 kr. Dem tilbyr også forsikring som også dekker egne uhell til 4400,- Er dette fryktelig dyrt? Tenker at så lenge man har en god innboforsikring så trenger man vel strengt talt ikke noen uhellsforsikring? Pleier ikke Apple å være greie med å utbedre feil på maskinene sine, selv om det er en stund siden man kjøpte dem? Tenker på "screengate" osv. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) RaymondK skrev (7 minutter siden): Er dette fryktelig dyrt? Tenker at så lenge man har en god innboforsikring så trenger man vel strengt talt ikke noen uhellsforsikring? Pleier ikke Apple å være greie med å utbedre feil på maskinene sine, selv om det er en stund siden man kjøpte dem? Tenker på "screengate" osv. Du får vurdere om du har råd å ta det på forsikring eller ikke, selv om man betaler forsikring er det ikke sikkert forsikringselskapet vil hjelpe deg, og du vil få bonus tap garantert, og få egenandeler. Vil selv mene Apple er vanskelige på reprasjoner uten for reklamasjon de vil ikke selv om man betaler reparere en vare som er uten for garantitid. Eller hvis det er fysisk skade som er årsaken til maskinen er defekt. Endret 20. mars 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 6 hours ago, LMH1 said: Du får vurdere om du har råd å ta det på forsikring eller ikke, selv om man betaler forsikring er det ikke sikkert forsikringselskapet vil hjelpe deg, og du vil få bonus tap garantert, og få egenandeler. Vil selv mene Apple er vanskelige på reprasjoner uten for reklamasjon de vil ikke selv om man betaler reparere en vare som er uten for garantitid. Eller hvis det er fysisk skade som er årsaken til maskinen er defekt. Jeg har ihvertfall ikke bonus på annet enn bilen. Sist macbook jeg hadde så fikk jeg skiftet ladeporten gratis, selv om maskinen var 4 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå