Sh4d3y Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 for 2 dager siden ble jeg hacket av en fyr med fake id (stod 127.0.0.1) og den tilhører jo lan, men det eksisterer ingen maskin med den ip'en på netverket mitt... Fikk opp warning i Norton Personal Firewall 2004 og der stod det at jeg hadde blitt angrepet (High risk) med et angrep kallt BD_BUGBEAR. Jeg fikk ikke noen problemer, (kjørte spybot men fant ikkenoe) så dagen etter så fikk jeg besjed 4 ganger når jeg skulle logge meg på windows "Systemet kan ikke logge deg på fordi systemet ikke fikk tilgang til minnet. feilkode:xxxxxxxxx" Den famte gangen fikk jeg logget emg på. Så prøvde jeg å reparere windows med winxp cd-en, da fikk jeg problemer med drivere. Etter det tok jeg å flytta alt jeg ville ta vare på til backup disken min, så slettet jeg og formaterte alle partisjoner (untatt backup partisjonen som er på en egen disk) og la in windows på nytt. Etter dette har jeg ikke hatt noen problemer untatt at jeg ikke greide å detecte brenneren min i nero 5.52, men jeg fant den og fikk brent med den i alkohol 120% plz help me someone!! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 127.0.0.1 er ip adressen til netverkskortet ditt. Lan er som regel 192.168.x.x jeg vet desverre ikke hva problemet ditt er. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kjør ad-aware. Det fant et "program" som hette det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 http://forum.digitalspy.co.uk/board/t/8177...935f78d4ds.html Les denne, har selv aldri hørt om bd_bugbear? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå