Axus Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Æ får ikke ctrl alt delete te å funke vær gang jeg tryker ctrl alt delete så kommer det bare opp, oppgavebehandlingen er deaktivert av administrator?? kordan får jeg det til å funke igjen?. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er konto'en din admin da? Lenke til kommentar
Axus Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ctrl alt delete har funka får men ikke nu. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det kan hende at du har gjort noen innstillinger nylig som har gjort noe. Prøv å ta en system restore til et tidlige tidspunkt. Ellers gå trykk Win+r-->skriv inn control userpasswords2, trykk på brukeren din, gå på fanekortet medlemsskap og velg at den skal være admin. Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Gå på start-menyen så kjør så skriver du "format c:" Hjelper alltid hos meg Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Gå på start-menyen så kjør så skriver du "format c:" Hjelper alltid hos meg Primitiv løsning Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 å en veldig dum løsning for det går ikke. du må nok gå i dos for å kunne formatere C: veit. hjelper ikke å gå i ledeteksten Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Blir du trøtt i handen din så her får du hjelp: http://schpaa.com/humor/show.asp?id=reboot.jpg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Blir du trøtt i handen din så her får du hjelp: http://schpaa.com/humor/show.asp?id=reboot.jpg Hva F*** har det med saken å gjøre?????? Det er noe av det dummeste jeg har sett....... Endret 31. desember 2003 av The_Miracle Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Blir du trøtt i handen din så her får du hjelp: http://schpaa.com/humor/show.asp?id=reboot.jpg Hva F*** har det med saken å gjøre?????? Det er noe av det dummeste jeg har sett....... Har nylig merket at Jarmo har oppdaget at det er bilder på schpaa.com, og poster dem rundt i hytt og pine. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har 3 forslag som kanskje kan hjelpe.. - Du kan prøve å scanne etter virus, helst fra en online virusscanner. Noen virus kan angripe oppgavebehandlingen. - Last ned Adaware eller spybot og scan etter spyware. - Dersom du har XP proffesional så kan du prøve dette som jeg leste litt på et forum: Gå til kjør og skriv inn "gpedit.msc" Deretter går du til User Configuration --> Administrative Templates--> System--> Ctrl+Alt+Delete Options Der er det et valg som lar deg deaktivere oppgavebehandlingen (taskmanager) Sørg for å deaktivere denne dersom den er aktivert. (Den heter: remove taskmanager) Håper noen av disse kan hjelpe. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) - Dersom du har XP proffesional så kan du prøve dette som jeg leste litt på et forum:Gå til kjør og skriv inn "gpedit.msc" Deretter går du til User Configuration --> Administrative Templates--> System--> Ctrl+Alt+Delete Options Der er det et valg som lar deg deaktivere oppgavebehandlingen (taskmanager) Sørg for å deaktivere denne dersom den er aktivert. (Den heter: remove taskmanager) Håper noen av disse kan hjelpe. Enda en fin grunn til at jeg vil ha XP Prof, masse kulle ting Endret 31. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Axus Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 TCi æ har et virus, det heter w32.blaster.F.Worm. har fan me testa alt får d ikk vek, kan d være årsaken??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 TCi æ har et virus, det heter w32.blaster.F.Worm. har fan me testa alt får d ikk vek, kan d være årsaken??? Søk på google Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, her har du iallefall en fin fin guide http://www.unisa.edu.au/ists/ServiceStatus...BlasterWorm.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå