lillo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis jeg har et VIVO-skjermkort. Kan jeg bruke TV utelukkende som monitor uten å ha behov for en vanlig skjerm? Lenke til kommentar
lillo Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 *Bump* Oisann! Var denne tråden SÅ uinteressant da? Grunnen til at jeg spør om dette er fordi en kamerat av meg får ikke bilde ved oppstarten, men må stille inn dette på "Innstillinger" i skjermegenskaper. Jaja.. hvis ingen vil svare på det, skal jeg ikke plage dere mer Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor ikke prøve? Det funker helt fint med mitt Radeon 9000 Pro VIVO, men jeg bruker monitor til daglig fordi en TV aldri kan gi en bildekvalitet tilsvarende en monitor. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Å bruke en Tv som monitor er ikkje særlig bra, du får en elendig bildekvalitet. Det går ikke ann å bruke noe særlig 2d på TV, surfe er heller vanskelig Lenke til kommentar
lillo Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Tenkte å prøve det når jeg får skjermkortet, men er jo ikke noen vits i å kjøpe kabler hvis ikke det går sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå