OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Hei hei! Jeg har en Sega Dreamcast konsoll som jeg synes trenger noen flere spill. Derfor surfet jeg litt på nettet og fant dermed ut at Shenmue 1 og 2 er de absoulutt beste spillene som noen gang er laget til den konsollen, men de var vanskelige å skaffe Så her er altså spørsmålet mitt - er det noen her som eventuelt kan skaffe meg (kanskje du selger selv?): Shenmue + , og , eller Shenmue 2 ? Der oppe er dem - men husk at de må være Dreamcast versjonen og ikke xbox versjonen Takker på forhånd for svar... PS: Beklager for at jeg skriver dette her, men jeg men jeg fant ikke andre steder å skrive det Endret 29. desember 2003 av OKKOKK Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 PS: Beklager for at jeg skriver dette her, men jeg men jeg fant ikke andre steder å skrive det bruktmarked.no? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg har en kamerat som har utrolig mange DC-spill... send han en mail og hør om han er villig til å selge deg noen klassikere.. gratulerer med knallbra konsoll forresten Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ok - skal sende mail jeg Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg