Hildran11 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Hva er det første du vil gjøre når koronaen er borte? Gi noen en god klem, eller oppsøke en hobby igjen, eller . ?Det kommer en dag. Å gi gode venner en god kken vil være viktig for meg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Kunne stikke på trening med kompiser. Vel, og det å komme seg tilbake på jobb! 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Komme tilbake i jobb, spise ute, nyte en øl på en bar/pub, ta en tur til frisøren, spa, treningssenter og shopping. 1 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 dra på kino og trenger en god hårklipp. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Livet mitt blir ikke så mye annerledes, for det er som å leve i et fengsel uansett. Et absurd pluss i en låst situasjon. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle savne kroppskontakt så mye som jeg faktisk gjør. å få klemme noen igjen er det jeg gleder meg til. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Gaardon skrev (34 minutter siden): Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle savne kroppskontakt så mye som jeg faktisk gjør. å få klemme noen igjen er det jeg gleder meg til. Rart det der, jeg har aldri likt å klemme andre mennesker, det er en av de tingene jeg misliker mest av menneskelig interaksjon. Så i så måte er det mer enn nok med et fast håndtrykk, selv utenom disse tidene. 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Være ute med venner. Savner å se folk, og ikke bare sosialisere seg over discord. 1 Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 Taurean skrev (12 timer siden): Livet mitt blir ikke så mye annerledes, for det er som å leve i et fengsel uansett. Et absurd pluss i en låst situasjon. Det høres da trist ut... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Ta massasje. Jeg bor øde til og er vant til å jobbe hjemmefra. Synes ikke hverdagen er så annerledes. Bortsett fra det å ha en fireåring hjemme hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Alt jeg liker å gjøre kan jeg gjøre i karantene uansett, men det blir vel å dra på treningssenter igjen, selv om det strengt tatt ikke er noe jeg har fryktelig lyst til. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Å dra på hytta igjen. Men var der forrige helg, men dro hjem på Søndag pga hytteforbudet. Og hvis det er varmt nok; dra på båttur. 1 Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Noe fysisk kontakt med folk, merker jeg savner å få klem av venner når man møtes 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Hildran11 skrev (1 time siden): Det høres da trist ut... Spørs på perspektivet Nå er jeg ikke så utsatt som folk som har mye krav til kontakt med andre mennesker. Og man har jo alltids telefon, kan ringe folk og slå av en prat, og man kan gå en tur i naturen, og byen om nettene om man vil. 1 Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 Taurean skrev (3 minutter siden): Spørs på perspektivet Nå er jeg ikke så utsatt som folk som har mye krav til kontakt med andre mennesker. Og man har jo alltids telefon, kan ringe folk og slå av en prat, og man kan gå en tur i naturen, og byen om nettene om man vil. Absolutt. Verdien av det blir kanskje ekstra tydelig nå. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Få dratt på en fotballkamp igjen 1 Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Hva med en skikkelig snøballkrig neste vinter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå