PC^2020 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg er ny på området, har etter mye kål og pottet plukking, bestlit et waterchill sett fra komplett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det er klart det lønner seg med peltier, men da må du jo "beskydde\lappe" CPU'en og når du sier du er grønn på dette, tviler jeg på du trenger peltier sånn med en gang, og temeraturen kommer jo så klart ann på hvordan CPU du har og om du kommer til \ har overklokket.... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) hmm, mener du at dersom jeg har hatt klokka cpuen et halvt år så blir den varmere og varmere?, har hadde en boxed vifte og hadd cpuen på 2.7 ghz, veldig lenge, det ble 2.82 da jeg fikk SP94 kjølern, men med vannkjølinga hva blir det da? er vel avhengig av minne og chipset da tenker jeg.. det er en p4 2.40 b-type Endret 1. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Peltier er langt fra nødvendig såfremst du ikke trenger å gå under romtemp for ekstremklokking. Du kommer langt med et bra montert waterchill-sett og litt kaldluft, både på støynivå og kjøling. Mellom 10 og 15 grader over romtemp (maks) er ikke ueffent, og du havner gjerne under dette også. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg har 7 grader over luft tempratur med magnum socket a blokka på en xp 1800 som lider sterkt av overvolting..1.9v den vil orginalt ha 1.5.. akkuratt nå har jeg 35 grader på cpu og 30 i kassa. (vifteløst) når jeg har på viftene så har jeg vanligvis 27c på cpu og 20 i kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå