Garegaupa Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Hei! Eg har ein berbar PC (ni år gammal Multicom Kunshan W155) der klokka plutseleg har begynt å gå heilt "amok". Plutseleg er det som om ho har stoppa og er alt for sein (alt frå nokon minutt til fleire timar, avhengig av når eg oppdagar det). Ei synkronisering mot tidsserver får ho på rett kjøl att ei tid. Eg er klår over at flatt CMOS-batteri vil kunne gje slike symptomar, men dette skjer medan PC-en er på og i bruk. I dag har eg sikkert stilt klokka 10-12 gonger. Det virkar vilkårleg kor lenge det går før ho kjem ut av det. Er det nokon som har vore borti noko liknande og/eller har nokon idear? Eg reknar med at det må vere maskinvarefeil av eitt eller anna slag? Han begynner trass alt å verte gammal etter PC-standard. ? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 27. april 2020 Forfatter Del Skrevet 27. april 2020 Til info, viss der skulle vere andre som slit med det same, så var det faktisk CMOS-batteriet som var problemet. Men er ikkje det noko snodig så lenge det klussa seg til medan PC-en var i drift? Burde ikkje då klokka få straum sjølv om dette batteriet var flatt...? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå