sviskekompott Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Hei Hvilke studier gir garantert jobb etter man er ferdig. Tenker da på 3 års utdannelse fra universitet. Jeg er selv voksen og har derfor ikke så god tid. Må velge et studie som gir garantert jobb og muligheter for jobbing i studieperiodene. Utdannelse innen helse er vel et valg, finnes det andre? takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Utdanning innen IT/utvikling er fortsatt mulig. Roper etter folk her i Oslo. Selv "udugelige" folk får jobbtilbud før endt studie er min erfaring. Burde ha litt interesse for å lykkes da. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Sykepleier og IT-utvikling gir garantert jobb etter studie. Lenke til kommentar
comadore Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Sykepleier/IT skal nok være trygge. Som norsk vil jeg også tørre å påstå at yrkesfag(tømrer, elektriker, automatiker, rørlegger osv) er ganske sikre yrker med gode muligheter fordi du er norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå