Sunni Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har ved flere tilfeller prøvd å sette rammen opp/ned.De funka likevel til min store overaskelse når jeg satt dem inn riktig vei.Så de pleier å tåle litt. Vet ikke hva du har gjort,men... Kansje de siste du prøvde forverret alt og du kan prøve å ta ut batteriet på HK.? Min kunskap strekker ikke til her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Tror dere skal ta det litt rolig nå Godt nyttår Endret 30. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 jeg satt dem i riktig vei, alt gikk helt fint og knirkefritt.. men så sluttet det å funke, har ikke prøvd å ta ut batteriet og ta det inn igjen.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 nå funker det igjen.. uten at jeg gjorde noe annet en å sette i rammen pånytt.. jeg skjønner meg ikke på ram, alle maskinene mine har hatt ramproblem.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Husk at du må bruke armlenke mot statisk strøm, eller andre tiltak når du arbeider med RAM....Ikke tull dette alså Mener at det står på antistatic - posene som RAMmene kommer i..... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 vell.. det at datadeler ikke tåler noe er jo litt overdrevet på mange måter.. sånn som at folk vil ha powercolour viftene litt dårligere en de egentli er.. jeg kan personlig si at jeg har mistet ramm, trakket på ram, og fortsatt fungerte rammen.. (sdram som jeg ikke egentli trengte ) og den går fortsatt som en drøm.. og jeg tok antistatiske følger.. (ta på kabinettet før jeg tok på rammen, gikk barbeint) Lenke til kommentar
Noty Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og Hadde du f. eks. spurt her hadde du fått vite det at Athlon64 er veldig kresen på minne og trenger ECC REG. ram Hvilken stein har du gjemt deg unner da ? Har du overhodet lest om hvilket system han har ? socket 754 trenger IKKE reg\ecc ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå