Dollarglis Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann. Har hatt SX1 noen dager nå er kjempefornøyd. Det er bare en ting som plager meg, og det er kameraet. Med en gang det blir litt dunkel belysning blir billede helt elendig. ( mye dårligere enn f.eks. SE t610 ). Er det noen som kan hjelpe meg med dette, har prøvd å fikse det men får det ikke til. Evt. noen som har samme problem. Kan hende jeg har fått en feilprodusert kopi. PS: Kameraet fungerer bra i dagslys Takk for alle svar Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann. Har hatt SX1 noen dager nå er kjempefornøyd.Det er bare en ting som plager meg, og det er kameraet. Med en gang det blir litt dunkel belysning blir billede helt elendig. ( mye dårligere enn f.eks. SE t610 ). Er det noen som kan hjelpe meg med dette, har prøvd å fikse det men får det ikke til. Evt. noen som har samme problem. Kan hende jeg har fått en feilprodusert kopi. PS: Kameraet fungerer bra i dagslys Takk for alle svar har samme problemet.. BLIR stappmørkt selv om det er lyst her inne Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kommer sikkert med i neste software oppdate, kontrast forhold! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 har merka det jeg å men et tips er å brukke lommelykt,hjelper litt eller enda bedre lyskaster syns også det er rart at man ikke kan stille kontrast skulle også vært nattmodus. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hei igjen. Hvor får man tak i software-updates. Må jeg levere inn telefonen eller går det an å laste ned fra siemens sine kjemmesider Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det har ikke kommet software update ennå, men det kommer i januar/februar og det finner du på my-siemens.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå