gorsol Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Det kommer neppe et tøffere spill i 2020. ANMELDELSE: DOOM Eternal Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) Doom 2016 var ikke helt min greie. Liker mer historie i spillene mine, men ingen tvil om at det var ett solid spill. Men står nok over denne gang. Endret 17. mars 2020 av GrinderX9 2 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg har bare spilt demoen av det første foreløpig (men jeg har også fullversjonen ventende på Steam etter et salg.) Det jeg ikke var kjempefan av i det jeg spilte da var at spillet hele tiden la opp til "glory kills". Jeg synes det var litt repetetivt med disse animasjonene hele tiden, og at det ødela litt av flyten i spillet. Ofte hadde jeg ikke noe behov å ta en glory kill, men siden fiendene tilsynelatende fikk masse ekstra health når de sto og glødet, var det like slitsom å plaffe de ned også. Det er i hvertfall sånn jeg husker det nå, får se hva jeg synes når jeg kjører gjennom hele. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Doom 2016 er et av de beste skytespillene det siste tiåret. Gleder meg til å spille Doom: Eternal! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) Er det fremdles "arena" kamper? ALLE nye "old school " FPS går for den late arena kamp saken. Shadow warrior hadde dette også. DOOM 2016 var et bra spill, men brettene var for trange, du hadde disse arena sakene. Det har mye dårligere replay value enn doom 1 og 2. Hver gang jeg har spilt doom 2016, ender jeg opp med å spille brutal doom og spiller det mye mer. Endret 17. mars 2020 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 5 hours ago, GrinderX9 said: Doom 2016 var ikke helt min greie. Liker mer historie i spillene mine, men ingen tvil om at det var ett solid spill. Men står nok over denne gang. En upopulær mening å ha blant DOOM fans.. Noen av dem har en tendens til å reagere med sinne hvis man sier man ønsker mer "story" ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Det er mye story i Doom spillene, men du får den ikkje inn med teskei, mye på samme måte som FromSoftware spillene, når det er sagt virker det som det er meir fokus på å fortelle historien gjennom cutscene og diverse i Eternal. Uansett gleder eg meg som ein unge, spillet ser rått ut, har liten tvil på at det kan bli et av mine favoritt Single player FPS spill. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Siden tid er et luksusgode, går hele min fps-kvote til Black Mesa, selv om det opprinnelige DOOM var noe helt spesielt. Ble heller aldri fenget av noen av oppfølgerne, da var Quake- universet atskillig bedre i mine øyne 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 aphelion3 skrev (4 timer siden): Siden tid er et luksusgode I disse Corona-tider? ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Da er det fullt Doom kjør her i huset. Eternal og Bone Vodka på plass 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Fikk ett par timer med dette etter jobb i går kveld, og det er så langt bare helt aldeles vidunderlig! Bunnsolid ytelse på full pupp og super kjapt tempo og ett soundtrack som river og røsker akkurat sånn det skal! Det gledes til mere spilling i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Da var spillet kjøpt! Skal spilles på nightmare for å drøye og bruke lengst mulig tid på det Spiller man slike spill på normal mode så har det ofte tildenser til å bli kjedelig i lengden, og alle upgrades merkes i grunn lite. Nightmare ftw! Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Har spilt et par doom spill mulig jeg har gått glipp av ett. Dette er det skjedligste jeg har spilt så langt. Er vanvittig repetativt både med animasjoner og monstre. Våpenene er ikke spesielt intresante heller. Mulig det tar seg opp senere i spillet. men tviler på at jeg gidder å finne ut. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Huskelapp for de som liker speedruns https://fearlessrevolution.com/viewtopic.php?f=4&t=11889 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Hva må til for å faktisk spille Doom: Eternal? Er det slik det skal være med et spill: kjøp og last ned digitalt (mtp. at spillet skal ha 50 GB), legg inn en CD-nøkkel, trekk ut nettverkskabelen hvis man vil og start spillet med snarveien på skrivebordet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 22 minutes ago, PaladinNO said: Hva må til for å faktisk spille Doom: Eternal? Er det slik det skal være med et spill: kjøp og last ned digitalt (mtp. at spillet skal ha 50 GB), legg inn en CD-nøkkel, trekk ut nettverkskabelen hvis man vil og start spillet med snarveien på skrivebordet? Har du prøvd å offre en hvit oske? Funka fjell for Alexander den store. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Antar du mener å ofre en hvit okse. Nei, jeg refererer ikke til systemkravene til spillet, de har jeg under kontroll. Dessuten fungerer det bedre å ofre ei jomfru. Selv om en slik en, i kvinnelig utgave, er vanskelig å finne der jeg bor. Som innflytter har jeg funnet ut det er stort sett er bare innavl og / eller lek med sauer. Som T. Johaug sa i et intervju på NRK. Men informasjon jeg lurer på er om jeg må ha en Steam-konto, Bethesda-konto og et konstant krav til internett for å kunne spille i det hele tatt. Isåfall er hele greia uaktuelt. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Nå får man Doom Eternal til 50% nedsatt pris (300 kroner): https://store.steampowered.com/app/782330/DOOM_Eternal/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå