kpe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har lagt ein liten begynnelse på eit design og lurer på om det kan bli noe bra... Har det potensial? --> URL <-- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 helt ok verken bra eller dårlig. Blir nok bedre med litt txt og bilder Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Der var det mye * Liker ikke fargene * "Jaggies", ujevne kanter * kjedeeeliiiig * FOR enkelt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Der var det mye * Liker ikke fargene * "Jaggies", ujevne kanter * kjedeeeliiiig * FOR enkelt Så enig, så enig... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Synes det kanskje blir litt überenkelt. Gi oss litt innhold! "Jaggies"! Morosamt ord, HalTan! Får du noe kvalitets-innhold eller spenstig grafikk i ruta kan det bli bra. EDIT: Tastaturet skrev leif. Endret 29. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vel.. med fare for å repetere det HalTan skrev.. - fargene - kantene - bare ehh.. for lite? (ikke bredd og høyde og slikt, men.. for LITE) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) WASABI ON A STICK! Endret 29. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Content is king... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) - FJERNET by Dunestar 29.12.2003 - Endret 29. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sleng inn litt lipsum du.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Då har jeg fått in noe tekst.... Men har dere noen forslag til en god header som passer inn? Kan dere evt. lage noen gode forslag Var det i det hele tatt fint? Hvordan får jeg kantene finere? Mvh. Ole Martin EDIT: kpe er altså broren min sin bruker....jeg brukte den i stad... det er altså samme person Endret 29. desember 2003 av omiro Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 WOW dude! Ingenting kan vurderes andre veier enn med Times. Selve oppsettet ser helt phukka ut i IE iallefall. Luftehull på begge sider, både oppe og nede. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uffamei, nå var'n enda verre :puke: Times Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 I Love Times! Not! Må si du skuffer etter det pene oppsettet til "Ole Martins hjemmeside". Håper dette er midlertidig innhold, da jeg vil fjernes som partner. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tror ikke jeg skal skifte design... Skal nok beholde dette!! Hva sier dere til det? Bra valg? Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stor forskjell på opera og ie. Opera viser verdana (?) og ie Times. I tilegg til noe rart på sidene. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stor forskjell på opera og ie. Opera viser verdana (?) og ie Times. I tilegg til noe rart på sidene. Jeg skal altså beholde det gamle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stor forskjell på opera og ie. Opera viser verdana (?) og ie Times. I tilegg til noe rart på sidene. Jeg skal altså beholde det gamle Det... og når ble ClickART.tk partnersite? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 og når ble ClickART.tk partnersite? Den tanken har streifet meg noen ganger. Tror nok det var dunestar.tk som ble partnersite. Jeg _tror_ aldri jeg har sendt mail om å få den skiftet. Ikke så jeg kan huske. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 og når ble ClickART.tk partnersite? Den tanken har streifet meg noen ganger. Tror nok det var dunestar.tk som ble partnersite. Jeg _tror_ aldri jeg har sendt mail om å få den skiftet. Ikke så jeg kan huske. Tror jeg har den mailen enda....Skal du ha den?? Skal vi ikke vere partnere eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå