akelbo Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Lån bort prosessorkapasitet for en god sak. Nvidia ber PC-spillere om å bistå i kampen mot koronaviruset Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Kanskje verdt å nevne at vi her til lands fremdeles har et av de høyest rangerte Folding@Home-teamene i verden? 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Lagnr 37651, hardware.no. Foldet for dem for mange år siden og har selvsagt tatt opp folding igjen nå. Hadde planer om å gjøre det uansett, men fikk aldri ut fingeren, men med Covid-19 (Corona) så var det en selvfølge å starte. Så både stasjonær (satt til full på GPU) og laptopp i stua (satt til medium pga støy etc) er med å bidrar per dags dato. 3 Lenke til kommentar
WARKRAZZ Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Satt min 3950x i arbeid. Enelig kan jeg få brukt over 10% av prosessoren Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100% At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 5 hours ago, Tåka said: Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100% At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg! Dette har man holdt på med i 14 år nå, og jeg har ikke sett ett eneste tilfelle av misbruk. Det burde jo si sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå