Camlon Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) 13 minutes ago, Gouldfan said: 150K hadde nok vært bedre.. Eller bare fjerne det tullete hytteforbudet og bruke heimevernet til mer effektive tiltak som å sjekke at folk overholder karanteneregelene. Og så bør man slutte å lage unntak. Kritiske arbeidere kan også spre viruset. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/awoVja/ansatte-i-matbutikk-slapp-karantene Endret 22. mars 2020 av Camlon Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Camlon skrev (1 time siden): Eller bare fjerne det tullete hytteforbudet og bruke heimevernet til mer effektive tiltak som å sjekke at folk overholder karanteneregelene. Og så bør man slutte å lage unntak. Kritiske arbeidere kan også spre viruset. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/awoVja/ansatte-i-matbutikk-slapp-karantene 500.000 er bedre bot, så fort som mulig. Ta svina. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Ikke kan jeg dra på hytta, og ikke kan jeg dra på dagstur, da de ikke prepper nærliggende løyper. Nettopp så folk ikke skal dra dit... Forbanna møkk. Nå som jeg endelig har tid til å faktisk dra på ski. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Just now, BMWcoupeftw said: Ikke kan jeg dra på hytta, og ikke kan jeg dra på dagstur, da de ikke prepper nærliggende løyper. Nettopp så folk ikke skal dra dit... Forbanna møkk. Nå som jeg endelig har tid til å faktisk dra på ski. Du trenger ikke preppete løyper for å gå på skitur. Få på deg gamasjene og gå ut på tur. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Camlon skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke preppete løyper for å gå på skitur. Få på deg gamasjene og gå ut på tur. Jo visst gjør jeg det. Skal jeg liksom skøyte rundt i dårlige løyper med potensielt løssnø med mine svindyre racing ski? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 https://finansavisen.no/nyheter/fritidsbolig/2020/03/22/7510119/flere-vil-flytte-til-hyttene-sine-tidoblet-antall-flyttemeldinger Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 21 minutes ago, Jarmo said: https://finansavisen.no/nyheter/fritidsbolig/2020/03/22/7510119/flere-vil-flytte-til-hyttene-sine-tidoblet-antall-flyttemeldinger Det sitter selvsagt noen skrankepaver hos Folkeregisteret og ødelegger. Hva vet de hvilken eiendom folk bruker mest i løpet av tolv måneder? Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Gouldfan skrev (3 timer siden): Strenge regler för desertsjon. Kalles tjuvperm i fredstid. Tror nok heller de har mye å gjøre. Tror boten blir veldig stor om de får tak i deg, eventuelt 6måneder fengsel? Meld deg da vel, tipper de har kontroll på vei hjem. Tar gjerne fengsel jeg om jeg er kriminell, å dra til min egen hytte er ikke kriminelt og skal hverken resultere i bot eller fengsel, jævla idiotisk lov... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Du tar heller fengsel enn å la være å dra på hytta. Genialt. Burde heller blitt laget en lov som forhindret deg i å formere deg 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 fivebigcities skrev (38 minutter siden): Det sitter selvsagt noen skrankepaver hos Folkeregisteret og ødelegger. Hva vet de hvilken eiendom folk bruker mest i løpet av tolv måneder? Det har lite å si. De vil selvfølgelig at folk skal oppholde seg i størst mulig grad på sin folkeregistrerte adresse, sånn at ressurser og tiltak kan skaleres til befolkningen lokalt. Er ikke så fryktelig vanskelig å skjønne dette her. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Det burde være ganske åpenbart at folk oppfordres til å holde seg hjemme for å bidra til å unngå å spre koronasmitte. Med så mange smittede og muligheter for at mange flere kan dø, spesielt de som har nedsatt immunforsvar, er det en unødvendig risiko å ta bare fordi man VIL på hytta. 1 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Psykake skrev (1 time siden): Du tar heller fengsel enn å la være å dra på hytta. Genialt. Burde heller blitt laget en lov som forhindret deg i å formere deg Ja det gjør jeg ? Burde heller blitt laget en lov som forhindrer at Erna kan gå rundt å smitte hver jævla person i dette landet! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (14 minutter siden): Ja det gjør jeg ? Burde heller blitt laget en lov som forhindrer at Erna kan gå rundt å smitte hver jævla person i dette landet! Rosa Parks gjenoppstått. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Psykake skrev (6 minutter siden): Rosa Parks gjenoppstått. Hvem har gjenoppstått? Jesus for andre gang? ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (2 minutter siden): Hvem har gjenoppstått? Jesus for andre gang? ? La oss bare si det slik at du svarte mer enn nok ? 1 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Psykake skrev (1 minutt siden): La oss bare si det slik at du svarte mer enn nok ? Jeg har gudehjerne vettu, svarer alltid genialt ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (Akkurat nå): Jeg har gudehjerne vettu, svarer alltid genialt ? Hadde du svart genialt så hadde du sagt du dro hjem. Istedenfor er du en (lands) sviker. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (2 minutter siden): Jeg har gudehjerne vettu, svarer alltid genialt ? Nja. Semi suksessfullt troll er mer beskrivende. 1 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Gouldfan skrev (Akkurat nå): Hadde du svart genialt så hadde du sagt du dro hjem. Istedenfor er du en (lands) sviker. Guder skal ikke bry seg om hva mennesker sier, gud er Gud og Gud er meg ? Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Psykake skrev (Akkurat nå): Nja. Semi suksessfullt troll er mer beskrivende. Jeg som er Gud liker ikke troll, det er satans verk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg