NTB - digi Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Rekordhøy bruk av digital undervisning Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 På tide å implementer cloudflare med caching av alt statisk innhold på global cdn nettverk? Lenke til kommentar
Rarámuri Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Er itslearning en læringsplattform eller et administrativt system for å sende ut oppgaver elektronisk og ikke på papir? Min sønns skole sender nå ut en plan for uka i pdf. Oppgaver leveres som fil og lastes opp. Er dette bare mer lekser? Ingen mulighet for å komme i kontakt med andre i klassen eller lærer. Jo, lærer kan nås på sms.... Kanskje skolen ikke bruker all funksjonalitet? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Rarámuri skrev (7 timer siden): Er itslearning en læringsplattform eller et administrativt system for å sende ut oppgaver elektronisk og ikke på papir? Min sønns skole sender nå ut en plan for uka i pdf. Oppgaver leveres som fil og lastes opp. Er dette bare mer lekser? Ingen mulighet for å komme i kontakt med andre i klassen eller lærer. Jo, lærer kan nås på sms.... Kanskje skolen ikke bruker all funksjonalitet? Hmm, fra det jeg ser på FB tar lærere i bruk Discord, Teams, Google Meet, Screencastify, og en haug andre digitale verktøy for å kjøre timeplan tilnærmet som vanlig. Din sønns skole høres nesten ut til å ta en ganske lat tilnærming til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå