ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 har jeg forstått det rett hvis jeg sier at det medsier at man sliper objektet med en fin overflate på et slipepapir? f.eks 1500 grits? tar man bare papirer og sliper overflaten? mvh BalleMann Lenke til kommentar
jampe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du må ha slipepapiret på en plan overflate for og plan slipe. Meningen er og få en flat side uten ujevnheter og det klarer du ikke for hand alene Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Når du plansliper, foreksempel en kjøleribbe, så har du fint pusse papir(1200 pleier være bra..) oppå en plan overflate(glassplate funker fett..) og pusser der.. Det er lurt å pusse i "8tall".. for å få jevnest mulig overflate anbefales dette.. Endret 29. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 så jeg tar altså sandpapiret på glassplata og "gnir" cpu kjølerer min i 8 tall på slipepapiret? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 så jeg tar altså sandpapiret på glassplata og "gnir" cpu kjølerer min i 8 tall på slipepapiret? jepp u got it. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Helst ikke bruk sandpapir, men vannslipepapir, slik at man har på litt vann på papiret først, gjorde det slik når jeg planslipa IHS'en på min P4, kunne speile meg i den etterpå. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Helst ikke bruk sandpapir, men vannslipepapir, slik at man har på litt vann på papiret først, gjorde det slik når jeg planslipa IHS'en på min P4, kunne speile meg i den etterpå. [OFFTOPIC]Så du no vakkert? [/OFFTOPIC] Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det så han helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå