iR' BR34K Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 HyperX har fått lage ein billigare versjon av Audeze Mobius. TEST: HyperX Cloud Orbit S Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 *laughs in beyerdynamic mmx 300 v2* Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 3 hours ago, Dr.Texter said: *laughs in beyerdynamic mmx 300 v2* Viss poenget ditt er at MMX300 er så vanvittigt mye bedre enn Orbit S fordi det er et "Gaming headset" så tråkker du desverre veldig feil. Orbit S er så mye mer enn et "gaming headset" og personligt har eg brukt det nesten heile vinteren over HD599 og MMX300. Når det er sagt så er MMX300 et fantastisk headset og eg kommer sikkert tilbake til det fleire ganger. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Dr.Texter skrev (5 timer siden): *laughs in beyerdynamic mmx 300 v2* Mmx 300 er basert på dt770. Altså en standard dynamisk driver. Det blir noe helt annet med planar teknologi. De ligger jo på samme prisnivå også, så ikke noe særlig å le av. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Det jeg ler av, er at denne er på vei, med startpris rundt 3000kr: https://www.audeze.com/products/penrose-wireless-planar-magnetic-headset Audeze Penrose, samme drivere, bedre trådløs - tapsfri kobling og ny mikrofon. Jeg gleder meg til september, jeg tror dette blir mitt neste headsett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå