Gjest 996fa...97e Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Hei. Tok prøve hos fastlegen forrige onsdag, fordi jeg tidligere har hatt jern- og d-vitmangel, så skulle "bare sjekke". Samt at jeg er utrolig mye 'sliten' (vagt begrep; men ufokusert, sløv, sover mye mer enn vanlig; kan sovne på sofaen i flere timer på ettermiddagen, så sove gjennom natten, men våkner alltid gjennom natten, problemer med å stå opp, kroppen føles tung, særlig bena). Prøvene så greie ut (unntatt d-vit, merkelig nok når jeg er mye ute og tar tran, menmen), men S-Folat er merket rød og på svar står det: "HE: for hemolytisk for denne prøven". Hva betyr det? Anonymous poster hash: 996fa...97e Lenke til kommentar
Gjest 996fa...97e Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Slik jeg tolker det har det kanskje skjedd noe feil med prøven, så betyr at den ikke kan brukes? Anonymous poster hash: 996fa...97e Lenke til kommentar
Gjest 996fa...97e Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Hehe, glem det, betyr at prøven ikke var riktig for å foreta den analysen, skjønner nå! Anonymous poster hash: 996fa...97e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå