wil Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hei, nå er jeg hel stressa, for jeg skulle helst ha bytta passord på hotmail.com kontoen min. men så er det det med å ikke få det til. jeg har glemt det hemmelige svaret mitt. å det står noe om at jeg kan få mail fra ms med bekreftelse på at jeg kan skifte passordet uten hemmelig svar. men det står ikke noen plass. på online.no kontoen min så gikk det fint for der var det bare å skrive et hemmelig svar så trykka jeg fortsett. da kom det melding om at jeg kunne få en e-post fra ms osv. men det gjør det ikke hvis je prøver med hotmail.com kontoen min og msn.com kontoen min det værste er at jeg har alle msn kontaktene mine der også på den hotmail kontoen min som jeg ikke får ut. håper noen kan hjelpe meg litt. det haster litt også, skulle få gjort det så fort som mulig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 noen som kan hjelpe til? Håper på mange svar. det haster. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kan du forklare det en gang til? Var litt forvirrende akkurat det der du skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå