Mastiff Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg får en ReMarkable til uka, og den skal kun brukes til en ting: Å lese korrekturer som ellers ville blitt lest på papir. Jeg har brukt en Notion Ink Adam med Pixel Qi-skjerm, som er ganske papiraktig, i rundt ti år, men nå vil jeg prøve å komme enda nærmere papir (det er noe ved det som gjør det lettere å se feil, jeg vet ikke hva). Men har noen her ReMarkable og vet om en måte å få filer over til den uten å gå via nettsky? Jeg har dokumenter jeg ikke vil ha innom noe som helst annet enn mitt eget, lukkede økosystem. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) har ikke ReMarkable, men dette står i faq'en https://support.remarkable.com/hc/en-us/articles/360002661337-Transferring-files-using-a-USB-cable dersom en ReMarkable har nettleser installert, så er det mulig å laste ned filer / dokumenter fra en lokal webserver, hvis det er godt nok for din workflow. (Bruker dette for å overføre e-bøker til nettbrett fra Calibre) Endret 16. mars 2020 av tingo Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 16. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Aha, kult! Takk! Da bruker jeg det på serveren min. Jeg skal jobbe på samme sted, så jeg kan bare ha en fast USB-kabel koblet til den. Endret 16. mars 2020 av Mastiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå