Stim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ATI drivernen er ute. OBS. Hva f*n har de gjort i 2 måneder. Det der er den tynneste changeloggen jeg har sett........ Vel, får vel installere og sjekke den ut ...... hmmmmmmm Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Håper det har blitt noe lettere å legge det inn. Har fortsatt ikke klart å fullføre én installasjon. Endret 29. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Fixed in this release: Fixed Crash with Savage from S2Games RHEL 3.0 support Improved FSAA Added support for the following graphics cards: MOBILITY FireGL T2 support Det var ikkje akkurat imponerande nei..... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmm.. jeg har fått meg et radon 9200 kort nå i julen.. men har problemer med de driveren (har ikke prøvd den siste) og kernel 2.6. Er det noen som har en god guide,, jeg har dual monitor oxo da noe som ikke gjør det så mye lettere. det er en del patcher som jeg ser at noe har laget for amd + ati og en med noe minne osv er disse med i denne driveren eller?? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvordan er egentlig støtten for Radeon IGP 320 M ? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvordan er egentlig støtten for Radeon IGP 320 M ? ja og 340? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har lett litt på ATI sine web-sider, og ikke funnet noe informasjon om drivere for radeon 7000 ... Noen som har erfaring med tilsvarende kort? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 noen som vet om en HCL ? Tror det kunne vært nyttig her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå