joZa Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har tenkt å kopiere kontaktene jeg har i Outlook til iPoden min, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg eksporterer vCard fra Outlook. Går dette? Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Jeg har aldri prøvd å overføre noe som helst mellom Windows og Mac, men jeg tror du tenker litt feil her. vCard er laget for å sendes pr E-post til andre Outlookklienter. Det du må undersøke er vel heller om det er mulig å synkronisere adresseboken i Outlook mot den tilsvarende på iPoden, f.eks sjekke hvordan du importerer adresselister/kontaktlister på iPoden, tilsvarende i Outlook og jobbe derfra. Kanskje har iPoden et eget valg for å synkronisere mot Outlook? Mange håndholdte har det. Edit Jeg kjente ikke iPod, trodde den var en slags håndholdt Mac, får nå vite det er en musikkavspiller fra Mac. Da blir svaret på spørsmålet ditt. Nei, adresselisten i (Office) Outlook er en del av en stor fil og kan ikke løsrives derfra for å lagres annet sted. Du må gå inn på Office Update, sjekke under adware og finne et fint program for sikkerhetskopiering av Outlook som ligger/lå der. Det programmet lager en fil du kan senere kan kopiere over på iPoden. Endret 30. desember 2003 av baldviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå