JoergenOlsen Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Hei. Vurderer kanskje å prøve ut talkmore. Ser at man kan verve andre og få 3 mnd gratis abonement selv. Kan man ver e egne nummere? Altså nummere som står på meg selv? Om jeg f.eks har 4 kontantkort som står på annen operatør, kan jeg verve de og få 1 år gratis abonement?? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Det er jo misbruk av systemet. Får håpe folk ikke gjør dette, det er ikke bra. Lenke til kommentar
JoergenOlsen Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 Golf'ern skrev (37 minutter siden): Det er jo misbruk av systemet. Får håpe folk ikke gjør dette, det er ikke bra. Ikke misbruk om man ikke bryter vilkårene Det er også flere som har mange nummmere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Nei, det kan man ikke. Dette står forklart på siden deres. Forøvrig kan jeg gjerne verve deg! Endret 15. mars 2020 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
JoergenOlsen Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 Nidar2 skrev (3 timer siden): Nei, det kan man ikke. Dette står forklart på siden deres. Forøvrig kan jeg gjerne verve deg! Kan du sitere der det står at det er ikke lov? Jeg kunne bare se at dem sier noe som "du (nummeret ditt)... Lenke til kommentar
JoergenOlsen Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 JoergenOlsen skrev (2 minutter siden): Kan du sitere der det står at det er ikke lov? Jeg kunne bare se at dem sier noe som "du (nummeret ditt)... Ok. Nå ser jeg d...merkelig at jeg ikke så d før Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Hvor står det at det ikke er lov? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Send melding om du treng verving ? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Som privatperson,hva skal man med flere numre? Tipper slik kalles misbruk selv om det ikke direkte står på nettsiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 tsetsefluen skrev (11 timer siden): Som privatperson,hva skal man med flere numre? Tipper slik kalles misbruk selv om det ikke direkte står på nettsiden. Ha i reserve. Det er vanlig å bli ranet i flere europeiske byer, og telefonen forsvinner. Man må alltid ha med ekstra telefon og operativt sim på reise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå