KiS Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Lurte på om noen viste om hvor jeg kunne skaffe meg et domene til webserveren min som får ny IP addresse for hver oppkobling til internett? Stian... Endret 29. desember 2003 av KiS Lenke til kommentar
KiS Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Kjører med dyndns.org nå.. Men hadde tenkt meg eget domene med mulighet for subdomener... Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette? Helst i norge... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det du kan gjøre er å kjøpe et domene og domenepakke hos noen som lar deg sette opp subdomener og forwardinger som du selv vil (f. eks Domeneshop). Så går du inn i kontrollpanelet og velger at www.dittdomene.com skal peke til din dyndns.org-adresse. Funker som snus... Lenke til kommentar
KiS Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Har tenkt litt på det du foreslår der men vil da www.mittdomene.com/mappe/filnavn.html peke riktig? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er bare å peke din dyndns.org-adresse til www.mittdomene.com/mappe/filnavn.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå