xrays Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Da jeg skulle skifte kullsyre flaske, så kommer det ikke ut kullsyre når jeg trykker. Hva bør jeg gjøre? Har litt respekt for kullsyre i trykk beholder så jeg tørr liksom ikke gjøre noen ting. Lenke til kommentar
omobj Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Er det en flaske til en brusmaskin f.eks. SodaStream det er snakk om? Lenke til kommentar
xrays Skrevet 16. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2020 omobj skrev (På 14.3.2020 den 23.49): Er det en flaske til en brusmaskin f.eks. SodaStream det er snakk om? Ja det er en enkel kullsyremaskin merket Sodastream. Lenke til kommentar
omobj Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 xrays skrev (15 timer siden): Ja det er en enkel kullsyremaskin merket Sodastream. Kommer det noen lyder når du trykker på kullsyreknappen? På vår Spirit var ikke pakningen der du skrur på kullsyrebeholderen helt tett. Sjekk alle pakninger og siden du sier at du er litt varsom med maskinen, sjekk også at kullsyrepatronen er skrudd skikkelig inn i maskinen, sitter den for løst så vil ikke kullsyreventilen åpne seg. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) omobj skrev (På 17.3.2020 den 7.40): Kommer det noen lyder når du trykker på kullsyreknappen? På vår Spirit var ikke pakningen der du skrur på kullsyrebeholderen helt tett. Sjekk alle pakninger og siden du sier at du er litt varsom med maskinen, sjekk også at kullsyrepatronen er skrudd skikkelig inn i maskinen, sitter den for løst så vil ikke kullsyreventilen åpne seg. Jeg har skiftet patron bare en gang før. Denne gangen så kommer det ikke ut kullsyre lyd når jeg trykker. På grunn av at jeg har gått med tanker om å flytte veldig lenge sånn kanskje nå med en gang evt, så har jeg ikke rørt noe av dette fordi det står man ikke skal drive å flytte Sodstream med fylt kullsyre beholder. Jeg kan jo prøve å skru den ekstra på. Eller skru den av. Men har anstrengt forhold til dette pga trykket i flaske og hva som skjer om jeg skrur den ut i stedet for å forsøke å skru den fastere på. Endret 22. mars 2020 av xrays Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Ring kundeservicen deres. Google nettsida og finn et telefonnummer. De har sikkert vært borti det før. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Taurean skrev (På 23.3.2020 den 4.05): Ring kundeservicen deres. Google nettsida og finn et telefonnummer. De har sikkert vært borti det før. Ja jeg gjorde det pluss AGA så ble litt klokere, takk. ? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 xrays skrev (2 timer siden): Ja jeg gjorde det pluss AGA så ble litt klokere, takk. ? Ja ikke vær sky, del visdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå