NTB - digi Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Fjord Line, DFDS og Stena Line innstiller ferjeruter Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Søren også, jeg som har en gratisbillett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Taurean skrev (56 minutter siden): Søren også, jeg som har en gratisbillett... Bummer! Lenke til kommentar
Arvid Lenes Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Det må helt klart stilles store stygge spørsmål om regjeringas handtering av coronaepidimien . Eg tar jo noen utenlandsoppdrag også og jobber ikkje bare innenlands og tok lørdag morgen ferja til Danmark . Underveis fikk passasjerne beskjed om at ferjene ville bli innstilt og tidene forandra og vi fikk hjelp til å ombooke til ei tidlig kveldsferje så vi ihvertfall kom oss heim igjen - men det ble jo lite gjort .... På heimvegen fikk vi beskjed om at alle måtte i 14 dager heimekarantene ..... Det er jo helt absurd å innføre slike tiltak uten noen dagers forvarsel så folk ikkje setter seg fast i systemet ....Tusenvis av reisende kom jo plutselig ikkje dit de skulle og fikk store problemer ... Og hva med alle oss som uforskyldt havna i to ukers heimekarantene - hva med evt jobb og fks matinnkjøp ,familieliv osv ... . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Arvid Lenes skrev (1 time siden): Det må helt klart stilles store stygge spørsmål om regjeringas handtering av coronaepidimien . Eg tar jo noen utenlandsoppdrag også og jobber ikkje bare innenlands og tok lørdag morgen ferja til Danmark . Underveis fikk passasjerne beskjed om at ferjene ville bli innstilt og tidene forandra og vi fikk hjelp til å ombooke til ei tidlig kveldsferje så vi ihvertfall kom oss heim igjen - men det ble jo lite gjort .... På heimvegen fikk vi beskjed om at alle måtte i 14 dager heimekarantene ..... Det er jo helt absurd å innføre slike tiltak uten noen dagers forvarsel så folk ikkje setter seg fast i systemet ....Tusenvis av reisende kom jo plutselig ikkje dit de skulle og fikk store problemer ... Og hva med alle oss som uforskyldt havna i to ukers heimekarantene - hva med evt jobb og fks matinnkjøp ,familieliv osv ... . Så du vil ha noen dagers varsel før du blir satt i karantene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå