kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 OK, nå er det noe veldig galt her... I dag satt jeg meg fredelig ned å skulle spille litt vice city, men hva er det jeg ser.. Vice vil ikke starte Det vil heller ingen andre spill, eller programmer på PC'en bortsett fra IE .. Når jeg prøver å starte et spill får jeg en feilmelding som sier "(navnet på mappa der spillet ligger) En enhet koblet til systemet virker ikke" Er det noen som har noe peiling på hva som er galt??? eller er det bare å formatere??? Vet ikke om denne er feilpostet, men det får gå... Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kommer du inn i sikkermodus? - Spurte om det isted og ja... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Nei. Kommer ikke in på en drit av spilla mine.. PC'en kunne trenge en formatering uansett, hvis det er det som må til.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Mitt første tips er virus. Kjør en oppdatert antivirusklient. Ellers ville jeg ha kjørt en scandisk og sjekket for spyware og annet tull med Ad-aware. For å få kjørt antivirus kan du jo prøve å kjøre en av de online gratissjekkene. (McAfee har for eksempel en...) -KJ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg kjører en gratis virus sjekk nå så vi får se.. Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Trend sin online scanner funker bra, www.trend.com Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Fant virus på endel filer ja .. EDIT: er det noen som hvet hva jeg kan gjøre?? eller er formatering det beste?? Endret 29. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 trend lar deg jo fjerne virusene da, ellers kan du skrive ned navnene og se om det finnes egne verktøy for å ta de. du finner slike bla. hos symantec. de er og gratis Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg fant ikke scanneren på trend.com kan du forklare sånn omtrent hvor på siden den er?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Trend mikro Edit : Klikk på: Scan Now. It's Free! Du har noe sånnt også da: Last ned og kjør: Spyboot Hehe.. Er du stressa nå? Endret 29. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) ja. fader heller, det er fri å PC'en virker ikke EDIT: takk for linken forresten får se hva jeg får til... Endret 29. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Vel nå ser det ut til å gå den rette veien.. Trend driver å sletter viruset, så vi får håpe på det beste.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Et tips: skaff deg et antivirus program, det er altid lurt å ha et Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Nå fikk jeg sletta 17 virus filer så vi får se om det hjelper.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ok, PC'en er forsatt fu**a, men er det noen som har peiling på formatering i Win XP??? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmm, det er ikke så vanskeig først værtfall så må du få pcen din til å boote opp på cd din, og etter du har gjort det så står det forklart hva som gjør det osv... så bare les deg igjennom så skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå