Kynxx Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg har totalt 4 simkort i abonnementet mitt hos telia og har music freedom inkludert. 3 tale simkort og et datasim. Er det sånn at jeg må benytte spotify på telefonen og streame/laste ned på aktuell telefon via mobildata, eller kan jeg f.eks ha hotspot med en telefon med tvilling sim/router med datasim og så koble til med telefon via wifi og streame med samme resultat at det ikke går av mobildata? Jeg har gjort et halvhjertet forsøk på å skaffe meg info om det her i kveld, men kan hende infoen kun er tilgjengelig hos de som har prøvd før.* Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Gjelder alle SIM for meg på Telia ihvertfall. (og Telenor sist jeg testa) Har du Telia X så har du på en måte 6 Mbit etter 40 GB pga dette. Spotify kan bruke 3 mbps samtidig som noe annet bruker 3 mbps Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Takk for svar. Gjelder det pc og nettbrett også? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Gjelder per sim, samma hvordan du bruker det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Goodie! Da tenker jeg ikke mer over den saken! Brått 45 GB med nedlastet innhold slettet i telefonen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå