tor_erik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Var førstereisgutt på bestillingssidene til Komplett.no i går... Da jeg skulle velge betalingsmåte, vet jeg ikke helt hva jeg gjorde, men endte opp med porto på 115 kr. på en 0,1 kg pakke... Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er bare å bite i det sure eple hvis du MÅ bestille fra komplett, de er "#%& dyre på transport. Smådeler er best å besille fra steder som har VISA, f.eks hwb.no, psdata, mpx osv... Det er postoppkrav som koster flesk, og det er eneste måten komplett selger varene på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Det er bare å bite i det sure eple hvis du MÅ bestille fra komplett, de er "#%& dyre på transport. Smådeler er best å besille fra steder som har VISA, f.eks hwb.no, psdata, mpx osv... Det er postoppkrav som koster flesk, og det er eneste måten komplett selger varene på Takker... Lenke til kommentar
Finansmannen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Viss du har nettbank i gjensidige nor eller nokon av samarbeidsbankene kan du bruke eAksept. Då betaler du direkte frå din nettbank og slipper oppkravsgebyr. Har brukt denne betalingsformen og den fungerer topp Fonventer at andre banker vil ta ibruk denne betalingformen innen kort tid. Då kan alle slippe oppkravsgebyr Endret 29. desember 2003 av Finansmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå