AutoExec Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 neste prosjektet mitt kommentarer? ideen var at kabinettet skal se sånn ut som på det nederste bildet når den er slått av. Ellers skal frontene på DVD, DVD-R og floppy fjernes og erstattes med en plexi-plate som skal dekke alle disse i tillegg til viftekontrollene og LCD-displayene. Harddiskene skal vannkjøles med hjemmelaget blokk. Topplokkene skal fjernes og alle fire skal kasses inn i plexi slik at skivene blir synlig igjennom vinduet i toppen. Den doble PSU-en skal vannkjøles (på en eller annen måte) Alle viftene er satt inn fordi jeg sannsynligvis ikke setter inn vannkjølinga med en gang! Det blir 1x120mm innsug front, 2x120mm utsug topp, 2x90mm innsug bak, pluss to to 80mm'erne til PSU'en der jeg skal lage ribber i bunn av kabinettet sånn at den varme lufta fra PSU ikke kommer inn i selve kassa. Alle viftene kan slås helt av via viftekontrollene. Viftekontrollene blir 2 stk Sunbeam rheobus som jeg demonterer og monterer... morro skal prøve å lage volumkontroll til fronten med blå leds som volum-indikator. Har laget et lite prisoverslag har tatt med diverse verktøy jeg kommer til å trenge også! Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Må faktisk bare si at det du har planlagt der, ser kjempebra ut!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvilket program brukte du på de tegningene??? Så bra ut ja Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) brukte scetch-up 3d og prøvetiden går ut om 5 minutter!!!! mulig jeg faktisk kjøper det! utrolig bra og enkelt program http://www.sketchup.com/ Endret 29. desember 2003 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 eeeeller ikke!? 495$ !!! ouch Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Litt dyrt ja. Huff Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Ser utrolig bra ut! Fine skisser også! Endret 29. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hmm, ser ut til å bli et kult prosjekt det der Lenke til kommentar
felge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ser bra ut, gleder meg å se hvorden det kommer til å bli, skam bra bilde du hadde Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Får jo bare 8 timer prøvetid på sketchup jo, ræva, burde få 30 dager eller no.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 AutoExec sjekk PM Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Veldig bra plan! Hvis du følger planen og er nøye i arbeidet vil du virkelig få et kabinett å være stolt av! Du kan likevel se på et par av plasseringene. Luftstrømmen gjennom kassa vil kanskje være litt vanskelig å forutse her. Inntaket er jo greit, men så vil psu, 2x90 konkurrere med de 2x120 til radiatoren for å fjerne den varme luften, hvis jeg forstår deg rett. Kanskje det hadde vært bedre å plassere radiatoren i front? da hadde du i alle fall fått kjølt ned systemet ditt med den kaldeste luften. Jeg ser at du da må legge om hele designet ditt, men siden du ikke har begynt å bygge enda...? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Pent, men ser vanskelig ut?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå