A_B_C_D_E_F Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Dette er kanskje ett dumt sporsmaal men "what tha... " Finnes det et linux program som gjor at jeg kan se windows media filer i Opera eller Netscape ? Det kanskje mulig aa bruke Wine eller WMware men jeg faar ikke wine til aa fungere i det hele tatt . Det eneste som gjor at jeg ikke sletter Windows fra maskina mi er at jeg er avhengi av aa se TV2 paa nettet , saa naa naar Tv2 har slutta a legge ut real media filer saa har jeg ikke mulighet til aa faa sett TV2 nyhetene paa nettet !! :sad: Bor for tiden i Australia saa det er litt kjekt aa kunne se TV2 paa nettet .. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 I følge denne artikkelen på slashdot er det akkurat lansert ein spelar som gjer nettopp det, sjekk den ut: http://slashdot.org/article.pl?sid=02/02/2...214&mode=thread Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Søk på google, slashdot, newsforge og linuxtoday. Noen skrev nettopp om en WinMed-pluggin i Linux. Ute i beta, tror jeg. Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Tusen tusen takk gutter.. Naa fikk jeg i alle fall Trillian til aa fungere .. Windows Media gikk saa som saa .. Lyden gaar ca 5 X for fort , bildet er i 256 farger og bildet hakker .. :smile: Brukte den CrossOver greia Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Tusen tusen takk gutter.. Naa fikk jeg i alle fall Trillian til aa fungere .. Windows Media gikk saa som saa .. Lyden gaar ca 5 X for fort , bildet er i 256 farger og bildet hakker .. :smile: Brukte den CrossOver greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå