tnic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det noen som vet om butikker som forhandler Weber forgassere i Norge? Eller eventuellt i utlandet som driver med postordre? mvh Tomas Nicolajsen Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Et 5-sekunders søk på google leverte dette resultatet: http://www.webcon.co.uk Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det noen som vet om butikker som forhandler Weber forgassere i Norge? Hotshop og Golfshop skaffer, hvis de ikke har inne....gjorde det før iallefall. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 webere ble levert orginalt på eldre forder. Scorpio/Sierra tror jeg. Finne på dynga Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) mulig jeg har en weber bak i gården, skal sjekke. Men hvis jeg har en, er det verdt å ta vare på? det var visstnok en Weber 2V-ISC. går på dynga (sammen med resten av bilen) om noen uker, tviler sterkt på at det er noe å ta vare på Endret 8. mars 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
tnic Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har nå fått tak i en Weber forgasser, ellers takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå