Gå til innhold

Anbefalte innlegg

når jeg prøver å gå in på huber, så står det minimum slotsfree:2

hvordan kan jeg gjøre at jeg får flere slots free?

og er det noen her som vet om noen huber der det er masse bra å laste ned? alt mulig altså?

og helst ikke med sånn GB grense, får jeg har bare 1gb å share akkurat nå(nettopp prøvd prog)

takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det, og dte er jo også en del av meningen med det, at man skal kunne laste ned, og også la andre laste ned fra seg!

Jo mere du deler, jo lettere er det å komme inn på huber hvor litt mer "pro" brukere er, og jo lettere blir det å få tak i backup'ene du vil ha ;)

Lenke til kommentar
Sant det, og dte er jo også en del av meningen med det, at man skal kunne laste ned, og også la andre laste ned fra seg!

Jo mere du deler, jo lettere er det å komme inn på huber hvor litt mer "pro" brukere er, og jo lettere blir det å få tak i backup'ene du vil ha ;)

Men man må starte ett sted, så da anbefaler jeg å opparbeide litt freeware og feriebilder med Kazaa eMule etc

Lenke til kommentar

Men man må starte ett sted, så da anbefaler jeg å opparbeide litt freeware og feriebilder med Kazaa eMule etc

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...