Nitrius Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 når jeg prøver å gå in på huber, så står det minimum slotsfree:2 hvordan kan jeg gjøre at jeg får flere slots free? og er det noen her som vet om noen huber der det er masse bra å laste ned? alt mulig altså? og helst ikke med sånn GB grense, får jeg har bare 1gb å share akkurat nå(nettopp prøvd prog) takker for hjelp. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 File->settings->sharing Lenke til kommentar
div_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 eller /slots 3 i mainchat Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 og er det noen her som vet om noen huber der det er masse bra å laste ned? alt mulig altså?og helst ikke med sånn GB grense Det er dessverre fysisk umulig Kan nesten garantere at du ikke finner noen hub'er med relativt bra share uten GB-grense. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 hmm, okay takk for hjelpen værtfall da. Og Godt Nytt År!!!1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sant det, og dte er jo også en del av meningen med det, at man skal kunne laste ned, og også la andre laste ned fra seg! Jo mere du deler, jo lettere er det å komme inn på huber hvor litt mer "pro" brukere er, og jo lettere blir det å få tak i backup'ene du vil ha Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sant det, og dte er jo også en del av meningen med det, at man skal kunne laste ned, og også la andre laste ned fra seg! Jo mere du deler, jo lettere er det å komme inn på huber hvor litt mer "pro" brukere er, og jo lettere blir det å få tak i backup'ene du vil ha Men man må starte ett sted, så da anbefaler jeg å opparbeide litt freeware og feriebilder med Kazaa eMule etc Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sant det, og dte er jo også en del av meningen med det, at man skal kunne laste ned, og også la andre laste ned fra seg! Jo mere du deler, jo lettere er det å komme inn på huber hvor litt mer "pro" brukere er, og jo lettere blir det å få tak i backup'ene du vil ha Men man må starte ett sted, så da anbefaler jeg å opparbeide litt freeware og feriebilder med Kazaa eMule etc Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilken hublist bruker dere? Bruker selv http://www.hublist.org/PublicHubList.config.bz2 Mange fine hubber, trenger å dele litt for å komme innpå de beste. ca 3000brukere på enkelte hubber... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 jeg bruker den som er standar i DC++ jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hos meg var linken notarget ga standard hvertfall Endret 5. januar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå