Christer1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker Nero, Tror det er 5,5. er ikke helt sikker, fulgte med dvd brenneren. Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe meg nero 6. Har easy cd & dvd creator 6 å, men har ikke brukt den før, vet ikke hvilken som er best jeg av Nero 6 og Easy cd & dvd creator 6 jeg? Så på hwb at de hadde Nero Burning ROM 6.0 OEM til 110 kroner? Er det forskjell fra Nero Burning ROM 6.0 til 625 kroner? Er det noen tilleggs funskjoner som er med på den Nero Burning ROM 6.0 som ikke er med på Nero Burning ROM 6.0 OEM ? eller er de helt like? Bare at man må bestille noen dvd eller cd-r plater i tillegg til nero 6 OEM? Takker for alle svar Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 OEM er kun for salg sammen med spillere. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 En Samsung 52/32/52 brenner + Nero6 OEM blir over 150kr billigere enn Nero6 "Retail" Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Oki.. Trodde man bare kunne kjøpe noen dvd plater ved siden av jeg men pappa skal kanskje ha seg cd brenner, virker den bare til den da? Eller kan jeg bruke den til dvd brenneren min å? Edit: Det Står : Kun for salg sammen med CD-R/DVD-RW/R Trodde de mente cd-r plater og dvd plater........ Er jo lov å ta feil Endret 29. desember 2003 av Christer1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hmmmm, du kan jo bruke nero til nesten hvilken som helst brenner da. er ikke helt sikker på sony men regner med det også. Nero 6 er veldig bra. mye bedre enn 5.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå