NiceGuy Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg vurderer å kjøpe et MSI GF3 Ti kort, men jeg vet ikke helt... Noen klager jo på nesten alt av MSI, men jeg har jo et hovedkort som jeg er fornøyd med... Ser på prisen, og finner den til ca 2100.-.. Kom gjerne med tips. En jeg kjenner har kjøpt seg Gainward ti 480 eller noe, og sliter mye med drivere, men det er vel fordi han hele tiden vil ha de nyeste?? Vil liksom finne en god kobling mellom hovedkort og Grafikk, men finner ingen test om dette på HW .. skreiv til dem, og fikk svar om at jeg hadde rett: De hadde ikke testet kortet... Ble ikke lurere av dette. Flere sier at MSI ikke leverer raske kort, men jeg ser ikke dette på frekvensen jeg leser meg til. Er jeg blind :?: Tar imot alle tips med takk, men meldinger som går på "dott", "tosk", "iddiot" og lignende kan sendes på andre fora.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 er i alle fall godt fornøyd med mitt gf3.. fikk overklokka mitt til 245/550 og det er _helt_ stabilt! Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har selv et hovedkort fra MSI, og er meger fornøyd med det. (hittil, har bare hatt det i en uke) Har ingen erfaringer med skjerkortene til MSI, men hvis jeg husker riktig, produserer de også skjermkortene til Creative, så et Creative GEForce 3 kort vil være laget av MSI. Tror nok at det trygt kan anbefales, i alle fall etter min mening :smile: Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Hvor stor forskjell er det på Ti500 og Ti200? Den er vel lite merkbar i annet enn et Testprogram?? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har ett Creative GF3Ti500 (produsert av MSI), meget fornøyd med det. Sikkert ikke det mest OC vennlige kortet, men jeg driver ikke med OC så det er det samme for meg. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå