Zamiazm Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) Hei, Har hatt tørrhoste i ei hel uke nå, og det klør litt i halsen (ikke når jeg sover), har ikke reist til utlandet (kun en reise mellom to byer i Norge med buss), har vært lite ute. Kan dette være indikasjon på at jeg er smittet av Corona-viruset? ingen feber, eller andre symptomer, og føler meg bra. Men har tørrhoste, noe som jeg ikke husker skjedde med meg før. Endret 12. mars 2020 av Zamiazm Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Det er umulig å svare på ditt spørsmål. Men en sak er sikker med nåværende allmenntilstand: Ikke dra til legen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Sliter selv med noe ligdene så kan være vanlig mild forskjøelse. Det positive med corna viruset er vel man må ha redusert allmentilsand ha høy blodtrykk, kreft eller svekket imunforsvar for det skal være dødlig, men for oss andre kan vel sykdommen i mild fall gi sykemelding. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Med milde symptomer så er det egentlig likegyldig om det er corona eller ikke, men i disse dager så er sjansen stor. Dersom symptomene ikke blir verre enn milde, noe som ser ut til å være majoriteten, så skal man ikke frykte for eget liv ihvertfall men fortsatt ha i tanken om at andre kan bli smittet av en selv. 2 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 LMH1 skrev (På 12.3.2020 den 18.36): Sliter selv med noe ligdene så kan være vanlig mild forskjøelse. Det positive med corna viruset er vel man må ha redusert allmentilsand ha høy blodtrykk, kreft eller svekket imunforsvar for det skal være dødlig, men for oss andre kan vel sykdommen i mild fall gi sykemelding. Direkte løgn, flere folk i 20, 30 og 40 årene uten noe underliggende har dødd av dette. Det er IKKE vanlig influensa. Med et helsevesen som kollapser snart vil enda flere av disse dø og. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Allinuse skrev (10 timer siden): Med et helsevesen som kollapser snart vil enda flere av disse dø og. Men vi ønsker ikke å leve i frykt, selv syns jeg er bedre når jeg er hjemme en å reise med tog\buss men det kan jo være noe annet, selv om de fleste arbeidsplasser vil ha folk jobbe hjemme for sikkerhetskyld. Heldigvis lite sansynlig for jeg er syk fordi det er jo bare i mild grad men er lite de siste dagene. Hvis det ikke slik det starter med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå