Berc0Witz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei, jeg prøver å finne en Award bios som jeg kan laste ned å flashe MSI KT4V ( MS-6712) Noen som vet noe om hvor jeg kan laste ned en ny Award BIOS ? har nemlig en ami bios som jeg vil ha byttet ut snarest. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.msi.com.tw/program/support/bios...ail.php?UID=362 Lenke til kommentar
Berc0Witz Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 det er helt klart. har funnet den siden, men der er det jo bare AMI bios å laste ned.. må ha Award... Noen lik til det? Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tror nok ikke det går så bra, har du AMI bios må du nok holde deg til det Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du kan ikke bare flashe med en annen type BIOS enn den du i utgangspunktet har på maskina di vet du............ Lenke til kommentar
Berc0Witz Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Søren åsså.. må jeg absolutt ha det ? for jeg har nemlig et problem med ATI Radeon 9600 256MB.. Får ikke stillt opp AGP speed'en i biosen . står bare på AUTO, og kan ikke stilles opp eller ned. Derfor vil jeg bytte bios. noen som har noen ideeer ? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Søren åsså.. må jeg absolutt ha det ? for jeg har nemlig et problem med ATI Radeon 9600 256MB.. Får ikke stillt opp AGP speed'en i biosen . står bare på AUTO, og kan ikke stilles opp eller ned. Derfor vil jeg bytte bios. noen som har noen ideeer ? Er ikke Auto et bra nok valg da? Det er det samme om den står på 4x eller 8x AGP. Lenke til kommentar
Berc0Witz Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Når den står på AUTO, så står den av, får ikke stillt på den i det hele tatt. derfor virker ikke ati radeon riktig.. får ingen AGP effekt, og får ikke stillt på hastigheten.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Får ingen AGP- effekt? Det der synes jeg høres nokså "strange" ut, spør du meg......... La meg korrigere meg selv: Noe sånt har jeg ALDRI hørt om før......... Endret 29. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ikke jeg heller. Det kortet kjører enten 4x eller 8x agp. og så lenge kortet sitter i agp slot en vil du jo ha effekt av det. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Når den står på AUTO, så står den av, får ikke stillt på den i det hele tatt. derfor virker ikke ati radeon riktig.. får ingen AGP effekt, og får ikke stillt på hastigheten.. La den stå på auto du Kortet ditt er ikke i nærheten av å klare 8x AGP og du merker ingen praktisk forskjell om den står på 4 eller 8x AGP! Lenke til kommentar
Berc0Witz Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Ok, problemet mitt er at jeg ikke får stillt på AGP speed'en. Når jeg trykker ok restarter, så stiller den seg tilbake. Får heller ikke satt på Fast Write, selv om den er aktivert i BIOS. Noen som har en genial løsning på det? Endret 29. desember 2003 av Berc0Witz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå