akelbo Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Spillere får takle nye utfordringer i Off the Grid. Two Point Hospital-utvidelse introduserer miljøvennlige sykdommer Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Hva i all verden er en "miljøvennlig sykdom"? Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2020 Et dårlig forsøk fra artikkelforfatters side på å kombinere utvidelsens fokus på miljø med de nye sykdommene som også introduseres. 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 ----- - "Sykehusene får også et grønnere preg, med alt fra nye pyntegjenstander til mer praktiske ting som regnvannsamler og en dør til andre dimensjoner." ----- Av alle de nye tingene som nå kommer så må jeg innrømme det at det er det siste punktet der i nevnte sitat som vakte mest oppsikt. ----- Når jeg først leste det der så må jeg innrømme at fantasien tok litt overhånd, ja... Men antar at det nå sikter til vinkling og kompleksitet, og ikke bokstavelig talt andre dimensjoner. ----- Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg forstod fint lite.. Skal vi drive gård og skog? Skal vi drive med alternativ eller naturmedisin? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 8 hours ago, Randalf the Black said: Hva i all verden er en "miljøvennlig sykdom"? Covid-19. Alt stenges og utslipp faller som en stein. 3 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 For en dårlig trailer.. Viste jo ikke noe fra sykehuset og sykehus drift som dette spillet handler om. Det virket mer som en trailer for et sim city spill. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 ----- +MysticoN ----- - Jeg er både enig og uenig... 99% av grunnen til at man blir pasient er på grunn av det som skjer utenfor og borte fra Sykehuset. ----- Og sørgelig nok så har mye av det som foregår på Sykehuset mye å si for verden rundt også. Enten lokalt og/eller faktisk også langt unna Sykhuset. ----- Det er som Mufasa sa i "Løvenes Konge"... "Alt henger sammen..." Så å tenke grønt er ikke så dumt, selv ikke på Sykhus rundt omkring. ----- Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Joda, er enig i det. Det jeg etterlyste og savnet var mer video/spiletid fra sykehus drift. Helt ok om de legger til skog/natur del til spillet, men spillet er i all hovedsak et sykehus spill og da blir det litt rart at sykehus ikke er vist i det hele tatt i deres trailer. For en person som aldri har hørt om disse spillene vil forstå fint lite når han ser den traileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå