Magnusha Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei lurer på en ting tar dette hovedkortet bare tar SATA harddisker eller tar vanlige harddisker også? Takker for alle svar Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg kan bekrefte at ^Th0mas^ har rett. Jeg har bare en IDE disk og to CD enheter på min PC med dette hovedkortet (ver 1.0), og det fungerer utmerket. SATA støtten er således et tillegg, for det er også to spor for IDE kabler. Hver av disse kan du ha to IDE enheter på (som vanlig). Lenke til kommentar
DForce Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Noen som har hatt problemer med bios på dette kortet? Mitt er helt fucket, må sikkert sende det i retur- Det sender ike bilde til skjermkortet mitt... Har clearet cmos, installert ny bios, fremdeles funker ingenting. Skjermkort og skjerm funker helt fint ellers, har testet. SE forøvrig annen tråd her ett sted... :/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har to stykker og aldri hatt problemer med annet enn IDE2 på det ene. Men det årna seg til slutt! Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Alle hk hittil støtter vanlig IDE så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 tar begge ja. pluss at det følger med en fabcy overgang så man kan bruke vandlig IDE disk på SATA inngang. ganske kjekt sånn egentlig. sparer litt plass i kabinettet og det er jo alltid digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå