Tiklis Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Er det noen som har sett programmet på tv2 Petter I fengsel. I episode 3 ca 18 minutter ute i klippet er det noen som ser på en film. Jeg får med det et en svensk film. Noen som vet hva filmen heter? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) Vet jeg er veldig seint ute, så usikker på om du har fått besvart spørsmålet ditt eller ei (i en annen tråd eller forum), men er ganske så sikker på at det klippet/bildene du har postet ovenfor er fra den svenske komedien Smala Sussie (2003). Endret 19. mai 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) Tiklis skrev (På 11.3.2020 den 21.40): Er det noen som har sett programmet på tv2 Petter I fengsel. I episode 3 ca 18 minutter ute i klippet er det noen som ser på en film. Jeg får med det et en svensk film. Noen som vet hva filmen heter? Det er Pölsan og polisens kone fra Smala Sussie. Genial film, Jeg har den på data-disk og i streameren. Endret 19. mai 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå