ZkedaR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 http://www.motivegrounds.com/media/sk8r.wmv Å fy Fa-an, det så lite vondt ut... Å så lur han var som prøvde å brekke den tilbake Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Beklager at det ikke er bilder nå, men denne tråden er ubetalelig. Det dreier seg da om kunstig-"intelligens" dama N.I.C.O.L.E - prøv den! EDIT: Eksempel: NICOLE -> WHAT . You -> HI . NICOLE -> WELCOME TO MY REALITY . You -> YOU'RE CUTE . NICOLE -> YOUR CUTE . You -> HELL , I LIKE YOU . YOU CAN COME OVER TO MY HOUSE AND FUCK MY SISTER . NICOLE -> OK . Endret 11. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 You -> HI . NICOLE -> BOY , GIVE ME A BLOW JOB . God start Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) JEg har lært henne norsk: You -> SUG KUKEN MIN ****** . NICOLE ->Sorry, I'm not smart enough to answer, but I'm learning new things all the timeConversation thread reset (Pretend that this is a new conversation - you start.) You -> SUG KUKEN MIN ****** . JA , JEG ELSKER KUK . NICOLE ->Sorry, I'm not smart enough to answer, but I'm learning new things all the timeConversation thread reset (Pretend that this is a new conversation - you start.) You -> HI . SUG KUKEN MIN ****** . NICOLE -> JA , JEG ELSKER KUK . edit: You -> KAN JEG KNULLE DEG I ROMPA . NICOLE -> JA , JEG ELSKER KUK . Endret 13. januar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hadde det bare vært morsomt.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) so true, football is for fags. Endret 14. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Endret 14. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 You -> HI .NICOLE -> BOY , GIVE ME A BLOW JOB . God start You -> GIVE ME HEAD . NICOLE -> YOU HAVE A SMALL PENIS . You -> BAD GIRL . NICOLE -> WHAT ARE YOU TALKING ABOUT FUCKHEAD . You -> I WILL KICK YOUR ASS . NICOLE -> YOUR COCK IS HARD . You -> THEN SUCK IT . NICOLE -> NO . Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har sagt det før, og jeg sier det igjen. IKKE morsomt. nei, den var seriøst drøy.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 den var jeg jevla tragisk, den master-card saken Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan ikke for det, men jeg klarer ikke la være å le av den master card saken. Ja, den er drøy, men jeg synes jo ikke at tragedien på Columbine Highschool er morsom i seg selv. Det blir den syke parodien på en mastercard-reklame som er morsom. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan ikke for det, men jeg klarer ikke la være å le av den master card saken. Ja, den er drøy, men jeg synes jo ikke at tragedien på Columbine Highschool er morsom i seg selv. Det blir den syke parodien på en mastercard-reklame som er morsom. Enig med deg i den. Columbine saken finnes ikke morsom, men parodien er morsom. Anbefaller foresten alle og se Elephant, mycke bra film. (Bygger litt på det som skjedde i columbine) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan ikke for det, men jeg klarer ikke la være å le av den master card saken. Ja, den er drøy, men jeg synes jo ikke at tragedien på Columbine Highschool er morsom i seg selv. Det blir den syke parodien på en mastercard-reklame som er morsom. Det der er hva jeg kaller bra humor:D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ehm, er det meningen at den mastercard.gif skal være animert? Alt jeg ser er ordene "Trench coats:" samt to frakker. Samme hvis jeg lagrer på disk og.. *Åpne i IE* Aha! Sånn skulle det være, ja. Av og til er Opera helt på ansiktet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ehm, er det meningen at den mastercard.gif skal være animert? Alt jeg ser er ordene "Trench coats:" samt to frakker. Samme hvis jeg lagrer på disk og.. *Åpne i IE* Aha! Sånn skulle det være, ja. Av og til er Opera helt på ansiktet. Innstillinger -> Multimedia -> Kryss av for GIF-animasjon Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Innstillinger -> Multimedia -> Kryss av for GIF-animasjon Mnei, den har alltid stått på 'på'. Men, fant ut hva det var.. Proxomitron fryser alle gif-animasjoner by default. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) http://www.angelfire.com/nm/kjell/miss Endret 15. januar 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.angelfire.com/nm/kjell/miss Har de så sexy undertøy altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå