Totenkopf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 og forresten, enda et Elmo-bilde; Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://www.annoy.com/img/postcards/jonbenet_web.jpg HAHAHA! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Denne passer vel best i akkurat denne tråden av de følgende 3 bilder..: Mens disse to er mer en passende parodi på store deler av forumet her generellt =) (Yeah, jeg kan bedre hehheh) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ah! Jeg får så flashback til alle nissene som ikke klarer å skille satanisme fra nasizme, og jødedom fra kommunisme... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Denne passer vel best i akkurat denne tråden av de følgende 3 bilder..:http://home.online.no/~hmarrabl/forum/gen31.jpg Hamsteren og rørleggerteipen er jeg med på, men spisepinnen / blyanten? Hm, for å stikke i hamsteren slik at den spreller? Artig. Eh. Jeg mener... Endret 9. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Den med hun jenten var litt leit. Stakkaren ble jo voldtatt og drept. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Den med hun jenten var litt leit. Stakkaren ble jo voldtatt og drept. En er korrekt, en annen er feil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ble hun ikke misbrukt og drept da? Det er hun som var "modell" En stund siden den nyheten. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ble hun ikke misbrukt og drept da? Det er hun som var "modell" En stund siden den nyheten. Nei, den psyko-megga av ei mor hun hadde mista kontrollen og kvalte henne. Kan det bevises? Nei. Men det som er noe mer betenkelig, og som er bakgrunnen for at folk harselerer med denne historien, er hvordan amerikansk fjernsyn dytter alle slags personlige tragedier i trynet på folk. Vold og drap som underholdning (og for å skremme folk til å stemme på hjernedøde politikere som kjører planke-valgkamper med "slakt alle kriminelle før dem dreper oss alle sammen istedenfor å øke sosial velferd fordi det koster penger og det er kjipt med utgifter, bedre å drepe") medfører at folk blir følelsesmessig avstumpet. Dog burde den slags pedo-sirkus som disse mini "Beauty-pageant"-showene er stoppes. Alt for mange psycho-biatches av mødre som klikker på det der å behandle ungene sine som Barbiedokker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ok, da er det faenmeg snart avgjort. Er ikke lenge før jeg blir veggis her. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Kudos. Her trengs det noen bilder av "hvordan 'mysterie-mat' blir til". Pølser, pudding, hamburgere, farse, chicken nuggets... EDIT: 1. Katte-juice Oh well, kanskje ikke trekke kjæledyr-vitser for langt. Endret 9. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Støtende bilde, ikke morsomt : Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jevla masse smakløse bilder her Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Støtende bilde, ikke morsomt : http://imageshack.us/files/wifebeater.jpg "Ich würde es SCHLAGEN!" Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Støtende bilde, ikke morsomt : http://imageshack.us/files/wifebeater.jpg "Ich würde es SCHLAGEN!" Ahahaa! Ramle-av-stol-problematikk her akkurat nå, hihi. Hvorfor tenkte ikke jeg på å smette inn den tekstlinja i stedet for en sånn sissyboy-tekst? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Div. Bilder fra Shane sin side på Ntnu Endret 10. januar 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå